Video Foto Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă

Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Comercianții s-au străduit să se încadreze în termen cu lucrările, însă nu toți au reușit
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă
Cum arată “noul” Vivo. Peek & Cloppenburg e deschis, Zara mai așteaptă

Complexul comercial din Florești și-a redeschis public joi zona de extindere de 22.000 mp -  nefuncțională timp de 10 luni, după o investiție de 20 de milioane de euro. Dacă Peek & Cloppenburg, cel mai mare magazin de modă din Transilvania, a fost activat, cele ale grupului Inditex (Zara, Massimo Dutti, Oysho), se deschid doar în 31 octombrie.

Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitaţi pagina principală ZIUA DE CLUJ

“700 de oameni au lucrat timp de 10 luni pentru a amenaja 22.000 mp de spațiu complet regândit și rearanjat. Rețeaua Vivo din România grupează acum 500 de magazine în patru centre, respectiv 150.000 mp de spațiu construit. De la deschiderea Vivo i-au trecut pragul 100 de milioane de vizitatori”, au menționat organizatorii deschiderii oficiale, de miercuri seara.

“Bine ați venit în comuna noastră, cum s-ar zice! Aici, în Florești, există cea mai mare comunitate rurală din Europa, însă localitatea intră și în componența Zonei Metropolitane Cluj-Napoca. Eu voi susține dezvoltarea economică, investiția privată, atât cât timp locuitorii de aici mă vor susține, dar și nu taxele și impozitele pe spatele cetățenilor”, a spus Horia Șulea, primarul Floreștiului.

Reducerile practicate în această perioadă de către noile magazine variază între 20 și 50%. În zona nou dată în folosință, situată între intrările 1 și 2 ale complexului, lângă magazinul sportiv Decathlon - mai funcționează restaurantul Marty și cafeneaua Narcoffee Roasters.

Immofinanz deţine în România patru centre comerciale Vivo. Polus Cluj a fost ridicat de grupul maghiar TriGranit și apoi vândut celor de la Immoeast. După rebranding, centrele Polus au devenit Vivo.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Loading...
Comenteaza