Cum va arăta Banca Transilvania după integrarea Bancpost. Graficul fuziunii

Cum va arăta Banca Transilvania după integrarea Bancpost. Graficul fuziunii
Cum va arăta Banca Transilvania după integrarea Bancpost. Graficul fuziunii
Cum va arăta Banca Transilvania după integrarea Bancpost. Rezultatele fuziunii, prezentate în 3 ianuarie

Integrarea Bancpost în Banca Transilvania (BT) Cluj, începută în aprilie, a intrat în linie dreaptă, iar fuziunea celor două bănci va avea loc în 31 decembrie.

Planul de integrare pe parcursul a doar nouă luni, stabilit de conducearea BT odată cu achiziționarea Bancpost de la Eurobank Group, a avut la bază experiența într-un proiect similar, când BT a integrat Volksbank România, în 2015.

În contextul fuziunii şi al sărbătorilor, programul BT şi Bancpost are în vedere generarea unui disconfort cât mai mic pentru clienții celor două bănci, în ciuda activităților intense legate de integrare.

Pentru o parte din echipa BT, perioada de la finalul anului şi începutul lui 2019 va însemna implicarea directă – în Cluj şi în Bucureşti - în realizarea fuziunii, care va avea loc în 31 decembrie. BT va face publice rezultatele fuziunii în 3 ianuarie, de când activitatea integrată a celor două bănci va continua sub un singur brand, BT.

BT Leasing şi ERB Leasing au fuzionat în octombrie, iar BT Direct şi ERB Retail Services vor deveni aceeaşi companie în 2019. Pe lângă Bancpost, BT a achiziționat de la Eurobank Group, în aprilie, ERB Leasing şi ERB Retail Services, derulând şi în cazul acestora programe de integrare.

BT Leasing şi ERB Leasing au fuzionat în octombrie, iar în privința instituțiilor nebancare destinate acordării creditelor de consum integrarea este în desfăşurare, urmând să devină aceeaşi companie în prima parte a anului 2019.

Principiile integrării Bancpost – BT

- Echipa mixtă BT - Bancpost:

  • Implicarea echipelor ambelor bănci în activități specifice integrării, pe lângă cele comerciale şi colaborării cu clienții
  • Formarea unei echipe de integrare, cu responsabilități directe în acest program, care a cuprins aproape 100 de persoane: sponsori, leads, co-leads, ambasadori şi consultanți externi

- Organizare:

  • Derularea a 30 de proiecte pe domenii-cheie pentru cunoaşterea activității, echipei, ofertei comerciale, clienților şi culturii organizaționale a Bancpost, schimbul de know-how şi de experiență făcându-se în funcție de acestea
  • Derularea etapelor integrării conform planului

- Clienții Bancpost:

  • Facilitatea de a folosi cardurile de debit Bancpost inclusiv la bancomatele BT având aceleaşi comisioane la ridicarea de numerar pe care le au la ATM-urile Bancpost. Din iunie au fost realizate 600.000 de tranzacții cu carduri Bancpost la bancomatele BT, adică 3.000 de tranzacții/zi
  • Lansarea campaniei de conversie a creditelor în franci elvețieni pentru 2.300 de clienți Bancpost eligibili
  • Organizarea distribuirii, din octombrie, a 440.000 de carduri BT pentru clienții Bancpost, prin intermediul celor două bănci şi prin curierat
  • Participarea reprezentanților celor două bănci la peste 500 de întâlniri cu clienții Corporate ai Bancpost
  • Organizarea, de către echipa BT – Bancpost, a circa 4.700 de întâlniri cu instituțiile cu care Bancpost avea convenții de salarii, respectiv cu comercianții care aveau POS-uri Bancpost
  • Analizarea produselor şi serviciilor Bancpost, în vederea pregătirii ofertei BT corespondente
  • Lansarea Ofertei de bun venit la BT pentru cei peste 700.000 de clienți Bancpost, dintre care 135.000 sunt clienți comuni ai celor două bănci
  • Comunicare pe toate canalele cu clienții Bancpost, inclusiv lansarea unui microsite cu informații despre Oferta de bun venit la BT, produse şi servicii corespondente, calendar migrare şi generator de IBAN
  • Organizarea echipelor Call Center BT şi Bancpost pentru asigurarea disponibilității de 24h din 24 pentru clienți

- Business “as usual” pentru clienții BT:

  • BT a continuat pe perioada integrării Bancpost să aibă numeroase lansări de produse, servicii, campanii şi facilități pentru clienții săi şi să susțină populația şi companiile prin finanțări
  • Obiectivele s-au concretizat în continuarea creşterii organice, respectiv oferirea de experiențe pozitive celor 2,5 milioane de clienți BT, pentru ca aceştia să nu simtă etapa de integrare Bancpost

Eficientizarea costurilor şi activității Bancpost:

  • Acțiuni de fluidizare a rambursării creditelor de către clienții Bancpost
  • Optimizarea rețelei de unități, bancomate şi POS-uri
Comenteaza