Curierii de la Glovo sistează livrările la hoteluri, centre comerciale, birouri

Curierii de la Glovo sistează livrările la hoteluri, centre comerciale, birouri

Compania de livrări rapide Glovo va întrerupe trimiterile în zonele cu risc ridicat de contaminare – spitalele de boli infecțioase și cele de carantină, hoteluri, centre comerciale, birouri. Restricțiile se referă atât la livrări, cât și la ridicări de comenzi.

Abonează-te pe   Poza noua 31.03.2021
Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitează pagina principală ZIUA DE CLUJ

Glovo continuă să livreze și în această perioadă, dar va lua măsuri de protecție împotriva coronavirusului: elimină semnatura de livrare, iar trainingul curierilor se face pe internet. Acesta operează în 14 orașe din România, inclusiv Cluj-Napoca. Glovo anunță o serie de măsuri de siguranță pentru clienții, curierii și partenerii săi, ca răspuns la situația actuală din România privind COVID-19.

Plecând de la minimizarea contactului direct și sporirea măsurilor de igienă și protecție, una dintre măsurile pe care Glovo le-a luat pentru protecția tuturor celor implicați într-o livrare a fost eliminarea semnăturii de la finalul tranzacției. Compania a recomandat tuturor clienților să utilizeze plata cu cardul, direct în aplicație; iar dacă situația o va impune, plățile în numerar vor fi eliminate pentru o perioadă.

"Glovo închide zonele cu risc ridicat de contaminare – spitalele de boli infecțioase și cele de carantină: hoteluri, centre comerciale, birouri, atât pentru livrări, cât și pentru ridicări de comenzi și monitorizează permanent dacă apar noi zone care trebuie eliminate", a menționat conducerea companiei.

Dintre măsurile pe care Glovo le-a adoptat în vederea preîntâmpinării contaminării și răspândirii virusului, se găsesc cele de igienă pentru tot ce presupune manipularea comenzilor, de la curieri până la restaurantele partenere, precum și de punere la dispoziție a echipamentelor de protecție aferente (dezinfectant, mască, mănuși) și de informare cu privire la igienizarea genților de transport, manipularea și sigilarea comenzii, protecția proprie și interacțiunea cu partenerii și clienții.

“Urmărim constant recomandările autorităților locale și internaționale, astfel încât să putem reacționa rapid și eficient la eventuale schimbări de situație, care ar pune în pericol orice persoană interacționează cu serviciile noastre. În funcție de evoluția situației actuale, vom lua măsuri imediate și aplicate fiecărui oraș în care suntem prezenți”, a declarat Victor Răcariu, general manager al Glovo România.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Loading...
Comenteaza