Daniel Metz, NTT DATA: “Vom institui o nouă structură organizațională”

Daniel Metz, NTT DATA: “Vom institui o nouă structură organizațională”

Compania informatică din Cluj va redefini, până la finalul acestui an fiscal, structura sa organizațională – atât conceptul de bugetare, cât și interacțiunea cu clienții, promite CEO-ul NTT DATA Romania. Modelul de muncă va fi hibrid: de acasă și la birou. 

Abonează-te pe   Poza noua 31.03.2021
Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitează pagina principală ZIUA DE CLUJ

Compania va continua să interacționeze activ cu clienții, să le înțeleagă provocările, dar și nevoile și comportamentele noilor clienți finali, a declarat managerul clujean, conform Outsourcing Today. El încearcă să anticipeze principalele provocări din 2021 și felul în care le va aborda organizația din care face parte.

  • “Ne vom întoarce la birou de îndată ce vom fi cu toții în siguranță și sănătoși și vom avea curajul să începem să ne vizităm clienții, să călătorim din nou, să îi invităm să ne întâlnească. Planificăm să începem un model hibrid de muncă: de acasă și la birou”.
  • “Strategia noastră de inovare se concentrează pe crearea de produse, de la idei la piață și la gestionarea ideilor, cu dublă direcție: optimizare internă și produse orientate spre piață. Un accent deosebit se va pune pe menținerea actualizată a vânzărilor și gestionării produselor proprii din oferta noastră de portofoliu (atât internă, cât și de grup) și pe inițiativa noastră de “radar tehnologic”: de a evalua noile tehnologii în funcție de nevoile clienților”.
  • “Conceptul de “business as usual” nu va mai exista. Va trebui să începem strategii pentru durabilitate, pentru a crea o societate mai echitabilă. Prioritățile vor fi sănătatea și bunăstarea pe termen lung a cetățenilor. Acum putem spune că suntem pregătiți să producem schimbări masive în câteva săptămâni sau luni. Pandemia ne-a pregătit atât digital, cât și mental pentru noua eră economică. Talentele digitale cu cunoștințe în afaceri sunt un avantaj acum, acesta e noul mainstream”.
  • “O mare resetare are loc deja ca urmare a necesității repornirii rapide în industria prelucrătoare sau industria grea. Sunt necesare noi modele de organizare în telecomunicații, bunuri de larg consum, serviciil financiare. Suntem pe punctul de a crea o lume complet digitală, care funcționează de oriunde. E prioritatea noastră să ne adaptăm la contextul actual și, de asemenea, să ne pregătim de următorul, care va fi marcat de o evoluție foarte dinamică și imprevizibilă”.
  • “Proiectul nostru primordial din 2020, care va continua în primele luni din 2021, este transformarea structurilor noastre organizaționale și a proceselor într-o abordare fluidă și agilă. Vom continua să simplificăm și să automatizăm fiecare proces, structură și mod de interacțiune, de la vânzări la livrare și asistența pentru afaceri. Toate departamentele noastre, toți managerii companiei analizează situația actuală și planifică organizarea postpandemică. Planificăm o nouă cultură organizațională, o abordare din interior, în care colaborarea este esențială”.
  • “Echipa noastră este pregătită să revină la birou într-un mod nou, dinamic, un model hibrid între acasă și birou. Eforturile noastre se vor concentra pe alinierea aspectelor muncii (claritatea rolului fiecăruia, volumul de muncă, echilibrul dintre muncă și familie, interferența stresului familial cu lucrul) cu caracteristicile individuale ale colegilor relevante pentru performanța muncii (autoeficiență, determinarea obiectivelor, autoorganizare, conștiinciozitate)”.
  • “La început lucrurile nu pot fi grozave, va dura ceva timp. Nu ne putem aștepta de la ceilalți să aibă întotdeauna cele mai bune răspunsuri, mai ales atunci când lucrurile se schimbă rapid și apar situații noi. Noi, ca manageri, putem fi mai scurți în dezbateri și în privința luării de măsură: să preluăm sugestiile constructive, să argumentăm mai puțin și să facem mai mult".
  • "Avem nevoie de viteză, iar pentru aceasta vom fi suficient de curajoși pentru a renunța la ceea ce nu mai este util. Birocrația internă, întâlnirile ineficiente, colaborarea vânzări-livrare au fost deja analizate, am început acțiuni specifice pentru a alinia lucrurile. Până la sfârșitul acestui an fiscal vom institui o nouă structură organizațională și vom redefini totul: de la conceptul nostru de bugetare la modul în care interacționăm între noi și cu clienții”.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Comenteaza