Drumul expres către Autostrada Transilvania, la etapa pe primării

Drumul expres către Autostrada Transilvania, la etapa pe primării

Compania ce realizează studiul de fezabilitate pe tronsonul Autostrada Transilvania (A3) – Tureni a prezentat administrației locale din comuna Petreștii de Jos proiectul tronsonului și lucrările ce vor fi efectuate pe teritoriul localității.

Abonează-te pe   Poza noua 31.03.2021
Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitează pagina principală ZIUA DE CLUJ

Au fost prezentate soluțiile alese pentru execuția legăturilor autostradă - drum expres, cu accent pe cele ce vor fi realizate în zonă, dar şi parcelele de teren ce urmează a fi expropriate și căile de acces prevăzute în proiect.

"M-am bucurat să văd că există transparență și comunicare eficientă între compania ce realizează studiul de fezabilitate și administrațiile locale implicate în proiect. Primarul din Petreștii de Jos, domnul Ioan Pîrv, a primit cu deschidere întregul demers și i-a asigurat pe reprezentanții proiectantului de sprijinul său pentru ca lucrările să demareze în cel mai scurt timp", a declarat deputatul USR-PLUS Cluj, Viorel Băltăreţu.

Firma care realizează studiul va prezenta proiectul și administrației locale din Tureni, cea de-a doua comună pe teritoriul căreia se va realiza proiectul tronsonului A3-Tureni. În februarie au început lucrările de investigație arheologică de pe traseul viitorului drum de legătură între A3 și Tureni.

Consiliul Județean Cluj a emis certificatul de urbanism necesar în vederea obținerii avizelor pentru proiectul de construire a drumului de conexiune. Investiția urmărește realizarea unei căi de comunicații rapide, care să degreveze traficul greu de pe teritoriul municipiului Turda.

Pe lângă reducerea emisiilor de noxe, proiectul urmărește să scurteze timpii de parcurs între Cluj-Napoca, atât spre Autostrada Sebeș – Turda (A10) și ulterior spre A1 (București, Nădlac), cât și înspre A3 (Turda, Câmpia Turzii, Târgu-Mureș, Brașov).

Sectorul de drum propus, între Turda și Mărtinești, va avea 5,3 km și cuprinde două benzi de circulație pe sens. Costul estimat al investiției gestionate de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere este de 55 de milioane de euro, finanțarea fiind asigurată din fonduri europene nerambursabile.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Loading...
Comenteaza