Farmec a câștigat un proces de 15 milioane de euro cu ANAF

Farmec a câștigat un proces de 15 milioane de euro cu ANAF
Curtea de Apel Cluj a dat câștig de cauză societății Farmec Cluj în fața Agenției Naționale pentru Administrare Fiscală (ANAF) în procesul privind decizia de impunere a unei sancțiuni de 57 de milioane de lei.

Suma ar fi reprezentat, conform deciziei de impunere emise de autoritățile fiscale din cadrul ANAF, accize, dobânzi și penalități de întârziere aferente alcoolului denaturat folosit în perioada 1 ianuarie 2007 - 31 decembrie 2011 la fabricarea a trei produse: aerosoli Airwick, Nufăr și Triumf.

„Decizia Curții de Apel Cluj certifică faptul că Farmec și-a respectat întotdeauna obligațiile fiscale și angajamentele față de partenerii săi și se află la zi și cu plata tuturor impozitelor, taxelor și contribuțiilor datorate statului.

Să sperăm că astfel de incidente nefericite, aceste interpretări complet eronate ale prevederilor legislației în vigoare, venite chiar din partea autorităților fiscale, care ar trebui să fie cei mai buni cunoscători ai legislației fiscale din România, nu se vor mai repeta.

Suntem una dintre puținele companii cu acționariat 100% românesc, participăm anual la bugetul statului, bugetele locale și bugetele de asigurări sociale cu o sumă de peste 36 de milioane de lei, echivalentul a 8,2 milioane de euro anual, și ne bucurăm că vom putea susține economia națională în continuare și că vom garanta locurile de muncă ale sutelor de angajați Farmec ca urmare a deciziei Curții de Apel Cluj.

Farmec și Gerovital sunt unele dintre cele mai importante branduri românești, care impresionează o lume întreagă și ne bucurăm că generațiile de azi și cele viitoare pot să beneficieze în continuare de produsele noastre", a declarat Mircea Turdean, director general al societății.

Farmec este cel mai mare producător de cosmetice din România. Produsele companiei ajung în peste 30 de țări, principalele piețe fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuweit, Grecia și Canada. Din 2008, Farmec deține drepturile integrale de utilizare
a mărcii cosmetice Gerovital. Ca urmare a stategiilor de export și extindere, cifrele de afaceri ale companiei au înregistrat creșteri semnificative, de două cifre, în ultimii ani.

Conform studiilor de piață Nielsen, Farmec este brandul nr. 1 din România pe categoria depilatoare, în timp ce Gerovital se clasează pe locul 1 în categoriile îngrijirea feței și tratamente ale firului de păr. Fiolele cu acid hialuronic Gerovital H3 Evolution ocupă prima poziție în topul produselor antirid pentru față din punct de vedere valoric. Mai mult, brandurile Triumf și Nufăr sunt numărul 1 în categoriile curățarea bucătăriei respectiv detartranți.

Comenteaza