Farmec a luat faţa concurenţei în 2010
- Scris de Bogdan Vasilescu
- 07 Feb 2011, 23:15
- Economie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Fabricantul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca s-a clasat anul trecut pe primul loc în România pe segmentul de produse de îngrijire a feţei, cu o cotă de piaţă de 26,2%, conform unei analize realizate de compania Nielsen.
Societatea a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 95,9 milioane de lei, în creştere cu 10% faţă de 2009. “Am încheiat un an dificil cu rezultate peste aşteptări, în condiţiile în care în primele luni obiectivul nostru de creştere era de 5%”, a declarat directorul general Mircea Turdean.
“Motorul creşterii l-au reprezentat lansările, susţinute de investiţii în marketing şi de o prezenţă mai vizibilă în principalele canale de distribuţie. Pentru acest an avem în vedere consolidarea poziţiei pe piaţă şi un avans al afacerilor de încă 5%, în condiţiile în care vom avea un mare număr de noutăţi cu care vom susţine vânzările. Intenţionăm, de asemenea, să pătrundem în reţelele moderne de retail din afara ţării, primii paşi fiind deja realizaţi anul trecut, prin intrarea pe piaţa din Ungaria”, a menţionat Turdean.
Valoric, cota Farmec este de 20,64%, iar marca Gerovital se menţine lider, cu o cotă de piaţă de 16,10%. Farmec exportă în 30 de ţări, fiind prezentă inclusiv în Japonia, Coreea de Sud, Statele Unite sau Iran. Printre cele mai cunoscute mărci ale sale se numără Gerovital, Aslavital şi Farmec.
“Motorul creşterii l-au reprezentat lansările, susţinute de investiţii în marketing şi de o prezenţă mai vizibilă în principalele canale de distribuţie. Pentru acest an avem în vedere consolidarea poziţiei pe piaţă şi un avans al afacerilor de încă 5%, în condiţiile în care vom avea un mare număr de noutăţi cu care vom susţine vânzările. Intenţionăm, de asemenea, să pătrundem în reţelele moderne de retail din afara ţării, primii paşi fiind deja realizaţi anul trecut, prin intrarea pe piaţa din Ungaria”, a menţionat Turdean.
Valoric, cota Farmec este de 20,64%, iar marca Gerovital se menţine lider, cu o cotă de piaţă de 16,10%. Farmec exportă în 30 de ţări, fiind prezentă inclusiv în Japonia, Coreea de Sud, Statele Unite sau Iran. Printre cele mai cunoscute mărci ale sale se numără Gerovital, Aslavital şi Farmec.
DISTRIBUIE
Comenteaza