Farmec îşi modernizează spaţiile de birouri

Farmec îşi modernizează spaţiile de birouri
Cifra de afaceri a producătorului de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a crescut cu 17% în primul semestru al acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut, la 54,6 milioane de lei, conform unui raport al companiei.

"Piaţa bunurilor de larg consum a scăzut în primele şase luni cu 9,7%, iar vânzările de produse nealimentare s-au redus cu 3,4%, conform celor mai recente date ale Institutului Naţional de Statistică, dar piaţa cosmeticelor are o evoluţie pozitivă. În acest context, am reuşit să creştem vânzările în primul semestru cu aproape 17 procente", a declarat directorul general al Farmec, Mircea Turdean. Societatea a investit în acest an în echipamente noi şi în amenajarea unei noi secţii de produse de curăţenie.

Producătorul de cosmetice vrea să reabiliteze termic toate spaţiile fabricii în acest an, să modernizeze spaţiile de birouri şi să îşi extindă flota auto. Farmec este cel mai mare producător de cosmetice din România. Liviu Turdean, fostul director general al companiei, care a fost la cârma producătorului de cosmetice peste 40 de ani, a fost propus ca preşedinte onorific al companiei la ultima adunare generală a acţionarilor. Acesta a activat ca director al Farmec până în ianuarie 2009, moment în care conducerea companiei a fost preluată de Mihaela Turdean, înlocuită de Mircea Turdean.

 

 

Comenteaza