Fiscul clujean: vă returnăm TVA, dar plătiți-vă obligațiile!

Fiscul clujean: vă returnăm TVA, dar plătiți-vă obligațiile!

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) Cluj susține că tratează cu maximă operativitate solicitările contribuabililor, în special în cazul agenților economici care au de primit taxa pe valoarea adăugată (TVA), în vederea asigurării fluxului de capital necesar continuării activității.

Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitaţi pagina principală ZIUA DE CLUJ

Instituția a anunțat că a desfășurat campanii în rândul contribuabililor care au solicitat rambursarea de TVA pentru a fi pregătite cu rapiditate compensările și restituirile de taxe, necesare în derularea procedurii de rambursare.

În vederea creșterii conformării voluntare, specialiștii ANAF au derulat o campanie  în rândul contribuabililor semnificativi ca pondere a sumelor declarate și achitate la bugetul general consolidat, aceștia fiind întrebați cu ce probleme de ordin fiscal se confruntă în această perioadă.

Prin campania ANAF derulată la nivelul Direcției Generale a Marilor Contribuabili (DGAMC) au fost contactate companiile care contribuie cu 70% din veniturile încasate de către acest organ fiscal. Ponderea veniturilor colectate la nivelul DGAMC reprezintă 45% din totalul veniturilor bugetului general consolidat.

La nivelul Direcției Generale a Finanțelor Publice București, specialiștii ANAF au apelat telefonic contribuabilii relevanți din punct de vedere al taxelor achitate, în contextul în care 20% din totalul veniturilor bugetare la nivel național sunt colectate de către această structură. Aceste campanii au fost și vor fi derulate în continuare la nivelul întregii țări.

“În această perioadă de enormă provocare, atât pentru administrația fiscală, cât și pentru mediul de afaceri, ANAF caută și vine cu soluții care să fluidizeze interacțiunea cu contribuabilii și care să contribuie la bunul mers al afacerilor.

ANAF asigură colectarea veniturilor bugetare și derulează procedurile de administrare fiscală pentru asigurarea resurselor necesare finanțării cheltuielilor publice, acordând totodată sprijin mediului de afaceri, pentru buna funcționare a activității acestuia.

În nicio țară din lume, sistemul nu poate funcționa fără îndeplinirea obligațiilor fiscale ale contribuabililor și fără solidaritatea și spiritul civic al acestora, mai ales în prezent, în condițiile declarării stării de urgență. Eforturile tuturor vor contribui la depășirea cu bine a acestei situații excepționale” susține conducerea ANAF

Obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță prin intermediul Spațiului Privat Virtual de pe site-ul ANAF (pentru depunerea declarațiilor și obținerea de informații), iar plata poate fi efectuată prin internet banking sau ghiseul.ro.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Loading...
Comenteaza