Fiscul va amenda firmele care folosesc publicitatea înşelătoare

Fiscul va amenda firmele care folosesc publicitatea înşelătoare
Ministerul Finanțelor Publice derulează o campanie de informare și verificare privind publicitatea înșelătoare și publicitatea comparativă pe un eșantion de 447 de firme, dintre care 17 mari contribuabili, care comercializează produse alimentare, băuturi și tutun.

Programul are ca scop informarea comercianților privind prevederile legale în domeniul publicității înșelătoare și comparative și a consecințelor defavorabile ale acestora.

De asemenea, sunt analizate mesajele campaniilor publicitare pe care aceste firme le derulează pe internet, presa scrisă, panotaj stradal, broșuri, pliante. În cazul în care se constată încălcări ale legislației în domeniu, pot fi aplicate sancțiuni, menţionează reprezentanţii finanţelor.
 
Acțiunile de informare și verificare sunt realizate de reprezentanți ai structurilor de specialitate din cadrul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice din țară.

În perioada următoare vor fi demarate informări și verificări similare în următoarele domenii: comerț cu amănuntul al produselor farmaceutice în magazine specializate, activități ale agențiilor de turism și comerț cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse nealimentare.

Comenteaza