GALERIE FOTO Asalt la malluri

GALERIE FOTO Asalt la malluri
Sute de persoane au aşteptat ieri în faţa magazinelor deschiderile retailerilor de la H&M şi New Look. Ambii şi-au inaugurat primele unităţi din Cluj.

Primii clienţi ai Hennes & Mauritz au rămas încântaţi de magazinul pe două niveluri şi de sosirea brandului în Cluj sau dezamăgiţi că au ratat cardurile de shopping ori că selecţia de produse e mai mică decât "afară". La New Look peste 150 de tinere au aşteptat inaugurarea în faţa magazinului.

Cu anunţurile de carduri-cadou de inaugurare în vizor, sute de persoane au aşteptat în faţa magazinelor deschiderile celor două unităţi. În Iulius Mall, cu jumătate de oră înainte de inaugurare, vizitatorii de mall nu aveau deloc dificultăţi în a localiza noul magazin: coada de viitori cumpărători ai brandului suedez era uşor de zărit încă de la intrare. Unii şi-au rezervat locuri încă de la 08:00 (deşi deschiderea a fost anunţată pentru 11:00), în speranţa că vor fi printre cei 100 de clienţi care urmau să obţină carduri promoţionale. La 11:00 aproximativ 300 de oameni au participat la deschiderea oficială, potrivit H&M.

Dacă fanii H&M s-au plictisit după două-trei ore de aşteptare, membrii personalului s-au dovedit mai entuziaşti: au dansat şi ocazional au aplaudat. La ora deschiderii, clienţii au intrat pe "calupuri", cei mai entuziasmaţi fiind cei care primiseră cardurile. Deschiderea a lăsat şi dezamăgiri pentru că alţii nu au au mai ajuns la carduri. Mulţi dintre cei prezenţi la prima oră au fost tineri, studenţi, elevi, dar printre primii clienţii s-au numărat şi reprezentanţi ai altor categorii de vârstă. Unii au venit în familie: s-a ieşit la shopping cu mama, fiicele şi foarte tineri clienţi de H&M, aflaţi încă în cărucioare.

Prin semne care aduceau a gesturi de "traderi" la bursă, prietenele îşi anunţau preţuri şi produse localizate în zone diferite ale magazinului. Clienţii şi-au ales din primele minute articole de dus la cabinele de probă, unde s-au format cozi până aproape de scările rulante. "Produsele pe care le-am văzut sunt prea casual. Materialele nu mă încântă deloc deocamdată", s-a plâns una dintre vizitatoare. Prietena ei era mai indulgentă: "Magazinul arată bine. E mai mare decât mă aşteptam, are două niveluri. Diversitatea e mai mică decât în afara ţării". "Magazinul e frumos amenajat. Mă bucur că H&M a ajuns în sfârşit la Cluj, e un semn că oraşul evoluează", considera o tânără mamă, care încearca să selecteze o jucărie pentru fetiţă.

Retailerul suedez îşi face intrarea pe piaţa din vestul României prin cele două magazine deschise ieri în centrele comerciale Iulius din Cluj şi Timişoara. Fiecare are în jur de 30 de angajaţi. Magazinul de la Cluj ocupă 1.000 mp, fiind amenajat pe două niveluri în mallul din Gheorgheni, primul astfel organizat în complexul comercial. Grupul suedez este prezent prin 2.300 de magazine în 40 de pieţe, inclusiv cele deschise în franciză. În România, H&M mai are şase magazine, cinci în Bucureşti şi unul în Braşov. "Până la sfârşitul anului vom deschide magazine în Constanţa, Oradea şi Bucureşti" a spus Carlos Duarte, Country Manager al H&M România.

La Polus Center, alte zeci de persoane aşteptau la 10:00 inaugurarea primului magazin New Look din Cluj, brand britanic abia intrat în România. Retailerul a deschis ieri magazinul de 470 mp, o investiţie de 600.000 de euro, anunţând că primii fani primesc cupoane cadou. "Peste 150 de persoane au aşteptat deschiderea magazinului. Suntem foarte încântaţi de răspunsul pe care l-am primit, ţinând cont că este o marcă abia intrată în România şi a cărei notorietate este în construcţie în România", au declarat reprezentanţii New Look. Retailerul şi-a lansat primele două unităţi la Bucureşti. New Look are în Europa 1.018 magazine. Unităţile din România vor fi realizate printr-un parteneriat cu grecii de la Fourlis Holdings. New Look ocupă al doilea loc pe piaţa de îmbrăcăminte şi accesorii pentru femei în Marea Britanie, cu o cotă de piaţă de 5,3%, potrivit companiei.

Cu ce preţuri vin noile branduri

La H&M, produsele din colecţia de toamnă au preţuri între 39,90 lei pentru topurile de damă, 89,90 lei pentru jeanşii bărbăteşti şi pentru jachetele pentru copii. La New Look se găsesc balerini cu 35 de lei, jeanşi cu 49 de lei sau rochii la 159 de lei.

 

 

Comenteaza