Gelateria din Iulius Mall își schimbă numele și se mută în România

Gelateria din Iulius Mall își schimbă numele și se mută în România

Lanțul de magazine de înghețată artizanală cu unitate în mall-ul din cartierul Gheorgheni își va modifica denumirea din Emilia în Gioelia și își stabilește sediul central al business-ului în România.

“Dezvoltarea spectaculoasă pe care am înregistrat-o în România ne demonstrează că avem o categorie matură de consumatori, existând un potențial extraordinar pentru extindere. În acest context apare rebranding-ul și dorința noastră de a crește local și internațional, astfel încât un număr cât mai mare de persoane să experimenteze bucuria gustului unei înghețate de calitate”, a explicat Denis Proni, director general al Gioelia.

În România, Alexandru Sautner deține nouă magazine în regie proprie în București, Timișoara, Cluj și Constanța. Odată cu noua structură se schimbă și obiectivele de business ale companiei, iar direcția principală se va îndrepta către extindere pe plan mondial prin intermediul acordării de francize.

“Luăm în calcul să încheiem parteneriate de afaceri în regim de franciză. Avem 1.500 de cereri de francize din toată lumea. Suntem deja în discuții pentru a intra pe piața din SUA și din Asia, dar și în alte țări din Europa. Vom continua dezvoltarea și pe piața românească, avem în vedere prezența în toate marile orașe. În următoarele luni vom deschide prima locație în franciză, la Craiova. În 2020 vom fi la Brașov, în noul mall. Urmează Oradea, Sibiu, Iași și alte orașe în funcție de oportunitățile ce vor apărea”, spune Alexandru Sautner.

Investiția într-un magazin nou este între 120.000 și 200.000 de euro. Cifra de afaceri proprie fiecărui magazin oscilează între 300.000 și 500.000 de euro pe an. În 2018, business-ul din România a înregistrat afaceri de 4 milioane de euro, dublu față de 2017. Rezultatele financiare poziționează Gioelia ca lider de piață în domeniul magazinelor de înghețată artizanală din România.

Compania are un depozit și un laborator central în București în care se produce, zilnic, baza de înghețată. Aceasta este trimisă apoi în fiecare locație, unde se pregătește în mașinile de înghețată. Celelalte produse comercializate, toate pe bază de înghețată, sunt preparate în laborator și livrate fiecărui magazin.

Gioelia deține nouă magazine proprii în România: șase în București, unul în Timișoara, unul în Cluj și două sezoniere în Mamaia. Prima gelaterie a fost deschisă în capitală în 2015. Numărul angajaților a ajuns la 60. Business-ul românesc este administrat de Flavia-Ioana Maxim şi de Alexandru Sautner.

La nivel internațional, Gioelia numără 35 de gelaterii: 9 în România, 14 în Spania și 12 în Italia. Brandul inițial, Emilia Cremeria, provine din Italia și are la bază o tradiție a proprietarilor de 30 de ani. Ulterior, compania s-a extins în alte țări și a devenit Gioelia, încorporând lanțul distribuitorului spaniol Giolatto. Cifra de afaceri pentru toate locațiile este estimată la 20 de milioane de euro în 2019.

Comenteaza