Foto Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”

Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”
Șefa companiei de infrastructură i-a luat la rost pe grecii de la Aktor | Foto: CNAIR
Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”
Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”
Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”
Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”
Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”
Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”
Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”
Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”
Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”
Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”
Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”
Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”
Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”
Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”
Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”
Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”
Grecii, prinși “în ofsaid” pe A10. “Mobilizare slabă, organizare deficitară”

Vizită inopinată a echipei de monitorizare condusă chiar de directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Mariana Ioniță, pe loturile 1 și 2 ale Autostrăzii Sebeș - Turda (A10).

"Echipa de monitorizare a constatat o organizare deficitară, mobilizare slabă, activitate sub cea din graficul de execuție prezentat și asumat de antreprenor. Conducerea CNAIR a atenționat antreprenorul asupra obligatiilor sale contractuale și a solicitat un program zilnic al lucrărilor care va fi monitorizat permanent”, a relatat Mariana Ioniță.

Vizita inopinată a conducerii CNAIR a continuat și pe lotul 1 al A10. “Mobilizarea este acceptabilă, dar poate fi îmbunătățită, cu atât mai mult cu cât benefiarul și-a îndeplinit toate obligațiile, chiar și cele financiare”, conform reprezentanților organelor de control.

Pe lotul 1, conducerea CNAIR s-a întâlnit și cu subantreprenorii și prestatorii de servicii pentru a identifica soluțiile necesare în activitatea de pe șantier.

A10 va avea 70 km şi va traversa parţial judeţele Alba şi Cluj, fiind împărţită în patru loturi. Primul lot se întinde pe 17 km, de la intrarea pe autostradă în Sebeş, până la Pârâul Iovului, după Alba Iulia, iar lotul doi are 24 km şi se întinde de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud.

Loturile 3 şi 4 au fost deschise circulaţiei în 2018, iar 1 și 2 au început în 2014 și trebuiau finalizate în 2019. Când se va face joncțiunea cu A1, clujenii vor putea circula pe șosele de mare viteză până la Sibiu și Deva.

Constructorii A10:

- Lot 1 (nefinalizat, 17 km), de la intrarea pe autostradă în Sebeș până la Pârâul Iovului. Asocierea Impresa Pizzarotti, Pomponio. Cost: 541.739.137 lei, fără TVA
- Lot 2 (nefinalizat, 24 km), de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud. Asocierea Aktor,  Euroconstruct Trading. Cost: 549.332.494 lei, fără TVA
- Lot 3 (finalizat, 12 km), de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea. Asocierea Tirrena Scavi, Societa Italiana per Condotte d'Acqua. Cost: 420.511.921 lei, fără TVA
- Lot 4 (finalizat, 16 km), de la nodul Decea până în Turda. Asocierea Porr Construct, Porr Bau. Cost: 470.004.894 lei fără TVA

Comenteaza