H&M a cerut două etaje în Iulius Mall

H&M a cerut două etaje în Iulius Mall
Retailerul suedez intră din toamnă pe piaţa clujeană, au confirmat reprezentanţii companiei. Magazinul va ocupa 1.000 de metri pătraţi, pe două niveluri, în mallul din cartierul Gheorgheni.

Brandurile de sub umbrela Inditex, cu Zara cap de afiş, sau lanţuri precum C&A ori New Yorker s-au instalat în cele două mari centre comerciale ale Clujului, Polus Center sau Iulius Mall, începând din 2007, cu inaugurările de malluri, şi s-au extins în anii următori. Clujul a ajuns şi pe harta de expansiune a H&M.

Hennes & Mauritz AB (H&M) deschide încă patru magazine în ţară în perioada următoare. Primele unităţi devin operaţionale în septembrie în Timişoara şi Cluj-Napoca, în centrele comerciale Iulius Mall din aceste oraşe. "Odată cu deschiderea noilor magazine, ne vom mări echipa, urmând să mai angajăm până la finele anului în jur de 100 de oameni" a declarat Carlos Duarte, Country Manager H&M România. Pentru Cluj, sunt două locuri de muncă disponibile deocamdată, potrivit secţiunii privind procesul de recrutare de pe site-ul oficial: asistent de vânzări, cu normă întreagă sau cu jumătate de normă.

"Magazinul va fi amplasat pe două niveluri. La parter, H&M va fi poziţionat între Stradivarius şi Bershka, iar la etaj, lângă Sprider. În prezent se lucrează la amenajarea întregului spaţiu", au menţionat responsabilii de comunicare ai Iulius Group. Aceştia nu au oferit detalii privind suprafaţa alocată suedezilor. Conform informaţiilor ZIUA de CLUJ, unitatea din Iulius Mall va ocupa 1.000 mp, suprafaţa fiind amenajată pe două niveluri, parter şi etaj, în zona librăriei Diverta, care şi-a restrâns spaţiul.

"În privinţa estimărilor, putem spune că oraşul Cluj-Napoca este în ansamblu o piaţă interesantă, cu o populaţie numeroasă, interesată de modă. Din ceea ce am remarcat, clujenii îşi doresc de mult timp un magazin H&M la ei în oraş, iar acest lucru ne-a determinat să includem şi Clujul pe lista de deschideri H&M din această toamnă", a menţionat, pentru ZIUA de CLUJ, Laura Sinca, Marketing & PR Manager pentru H&M România.

Marile reţele internaţionale de retail s-au instalat în Cluj odată cu deschiderile Polus Center şi Iulius Mall, în 2007, dar au continuat să se extindă în anii următori, în vreme ce alte societăţi renunţau la spaţiile din centrele comerciale. Operatorul magazinelor de încălţăminte şi accesorii Humanic a dat în funcţiune în aprilie 2011 unitatea din Polus. După Bucureşti, Bacău şi Sibiu, Humanic a deschis un magazin şi la Cluj, pe 500 mp, potrivit datelor transmise de reprezentanţii EHL Real Estate România, companie care administrează centrul comercial din Floreşti. Brandul cu 3.600 de angajaţi la nivel european comercializează mărci ca Alisha, Tommy Hilfiger, Geox, Funky Shoes, Buffalo, Puma, Unisa, Vigneron, Lacoste.

Tot în aprilie, Massimo Dutti, brand al grupului spaniol Inditex, a deschis la Cluj al doilea magazin din afara capitalei, după cel din Iulius Timişoara. Grupul spaniol Inditex, prezent în Iulius Mall cu brandurile Zara, Bershka, Pull and Bear şi Stradivarius, a ajuns, cu inaugurarea Massimo Dutti, la o suprafaţă de 10.100 mp închiriată în reţeaua Iulius. Inditex deţine din toamna anului trecut 3.000 mp în IM Cluj. Tot din aprilie, Tommy Hilfiger ocupă 150 mp în complexul comercial din Gheorgheni.

Expansiunea începe în toamnă

H&M are cinci unităţi deschise în Bucureşti şi una în Braşov, iar pentru extindere urmează Cluj, Timişoara şi Constanţa. De asemenea, o nouă unitate va fi adăugată şi lanţului de magazine din capitală. Primele magazine se vor deschide în septembrie în Timişoara şi Cluj, în centrele comerciale  Iulius Mall din oraşele respective. În noiembrie vor urma unităţile din Bucureşti, în Sun Plaza Shopping Center, şi Constanţa, în centrul comercial Maritimo Shopping Center, au transmis reprezentanţii retailerului suedez.

 

 

 

 

 

 

 

Comenteaza