În cazul facturilor la energie contestate, se suspendă obligația de plată până la primirea unui răspuns de la furnizor

În cazul facturilor la energie contestate, se suspendă obligația de plată până la primirea unui răspuns de la furnizor
| Foto: sursa - https://playtech.ro

Vicepreședintele ANRE a vorbit marți seara despre facturile la energia electrică, la Digi24. Ce spune acesta despre plata facturilor uriaşe care au fost contestate de mulţi consumatori.  

Vicepreședintele ANRE, Zoltan Nagy Bege, a explicat sistemul de plafonare a prețului la energie în emisiunea jurnalistului Cosmin Prelipceanu de marţi seara.

Acesta a decoarat că, în cazul facturilor contestate, obligația de plată se suspendă până la primirea unui răspuns de la furnizor, termenul legal pentru această comunicare fiind de 15 zile.

De asemenea, vicepreședintele ANRE a spus cum sunt stimulați consumatorii să economisească, de ce este bine ca clientul să trimită indexul la furnizor, și când are dreptul furnizorul să recurgă la estimarea consumului.

Amintim că Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a demarat acţiuni de control în întreaga ţară la furnizorii de energie electrică pentru a verifica modul de calcul al facturilor emise către consumatori.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Comenteaza