Inovație în magazine: tablete pentru a reduce timpul petrecut la case
- Scris de Ziua de Cluj
- 22 Dec 2017, 13:41
- Economie
- Ascultă știrea

Proprietarul Vitacom, Vasile Vita, estimează că societatea clujeană va încheia acest an cu afaceri de 10,7 milioane de euro, în creştere cu 16% faţă de 2016, şi cu un profit net de 500.000 de euro, în urcare cu 2,1%, compania depăşind astfel prognozele estimate la începutul anului.
Creşterea a venit pe fondul îmbunătăţirilor aduse business-ului prin implementarea unui program informatic de aprovizionare, apariţia brandului Well şi introducerea de tablete în magazinele en-detail. „Lansăm platformele online noi, care vor îmbunătăţi semnificativ experienţa de utilizare şi vor face procesul de achiziţie şi mai plăcut decât în prezent. Vom introduce și noi produse în portofoliu”, a anticipat fondatorul Vitacom.
Societatea este distribuitor pentru mărci ca GP Batteries, Valueline, Konig, HQ, Cyberpower, Maxell, Goobay, ProsKit, NGS şi Legrand, dar deţine şi două branduri proprii, Well şi Chrome. Aceasta exportă cele două produsele în țări din Europa Centrală și de Est, Spania, Portugalia, Germania. Principalii săi concurenți de pe piața locală, cu același domeniu de activitate, sunt Agressione, VLG RO, Electroglobal și Promelek XXI.