Kaufland şi-a pus bariere şi taxă de parcare

Kaufland şi-a pus bariere şi taxă de parcare
Complexul din cartierul Mărăşti are acum două căi de acces controlate, în ideea de a bloca intrarea maşinilor celor care nu au treabă cu shoppingul.

Bariere de intrare şi de ieşire au apărut din această lună în incinta hipermarketului de pe str. Fabricii. Conducerea Kaufland România şi-a motivat decizia prin încercarea de a asigura suficiente locuri de parcare clienţilor complexului din cartierul clujean Mărăşti.

„Prin prezenta vă aducem la cunoştinţă faptul că, începând din data de 16.07.2012, căile de acces în parcarea magazinului Kaufland Cluj - strada Fabricii nr. 12 vor fi prevăzute cu bariere de acces, atât pe sensul de intrare, cât şi pe sensul de ieşire. Prin această măsură dorim să venim în întâmpirea necesităţilor dvs, încercând eliminarea inconvenientelor cauzate de lipsa locurilor de parcare, asigurând tuturor clienţilor locuri de parcare suficiente, indiferent de intervalul orar sau de ziua din săptămâna în care dvs vă aflaţi la cumpărături în incinta magazinului", a înştiinţat conducerea Kaufland. După instalarea acestor bariere, la accesul în parcare clienţilor li se eliberează un tichet cu valabilitate de 150 de minute, perioada gratuită de staţionare. În cazul în care staţionează peste această perioadă, li se percep 10 lei/oră în intervalul 08:00-22:00 şi 1 leu/oră în intervalul 22:00-08:00.

Taxarea se face la intervale de 15 minute, iar plata parcării se poate efectua la automatul amplasat la intrarea în magazin. Dacă şoferul îşi pierde tichetul, va fi nevoit să dea 100 de lei pentru eliberarea altuia. „Am trecut recent pe la Kaufland Mărăşti şi au văzut că au pus bariere. Eu zic că e o măsură binevenită. Întotdeauna când ajungeam acolo, şi pe la 10:00 dimineaţa, sâmbăta, era plin de maşini şi nu aveam unde să parchez. Îşi lăsau maşinile riveranii, iar tu, clientul, nu aveai loc de parcare. Cu toate stau relativ aproape de magazin şi îmi era cel mai convenabil, că ajungeam direct de pe Calea Bucureşti, preferam să merg la Real sau la Auchan, lucru care nu mi se pare firesc", ne-a mărturisit Alin, unul dintre clienţii Kaufland. „Eu stăteam mai demult chiar în blocul de lângă magazin, uneori duceam căruciorul până la scară, dar am renunţat, oricum Kaufland mi se pare prost aprovizionat. Cu maşina e dezastru: într-o seară a blocat un tip drumul de acces, care e îngust, era să se nască o bătaie", relatează Tiberiu, un alt clienti.

În această lună, compania germană a solicitat primăriei clujene, prin societatea Andra Com Service, avizul din partea Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului şi Urbanism (CTATU) pentru instalarea de panouri luminoase de orientare pe Calea Turzii către magazinele sale. Membrii CTATU au respins proiectul până la intrarea în vigoare a unui regulament local pentru reclamele luminoase. Anul trecut a fost inaugurat noul complex logistic regional al Kaufland din comuna Mihai Viteazul. Prima etapă (cinci depozite, pe 52.800 mp) a devenit funcţională cu 180 de angajaţi. Centrul deserveşte magazinele din nordul şi nord-vestul ţării. În a doua fază vor fi ridicate construcţii pe 75.700 mp. Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare a aprobat un credit de 150 de milioane de euro pentru expansiunea reţelei în România şi Bulgaria, programul fiind de 300 de milioane. Grupul german Schwarz deţine reţelele Kaufland şi Lidl.

Mai puţini clienţi în Mărăşti

“În cazul magazinului din Mărăşti s-a constatat în ultima perioadă de timp o scădere masivă a numărului de clienţi din cauza numărului insuficient al locurilor de parcare. Peste 50% din parcare este ocupată în permanenţă de alte autoturisme decât cele ale clienţilor noştri. Datorită poziţiei magazinului nu există posibilitatea de mărire a suprafeţei de parcare şi a suplimentării numărului de locuri. În consecinţă, utilizarea barierelor în intervalul de timp în care magazinul este deschis (orele 07:30 - 22:00) este o măsură minimă necesară pentru a pune la dispoziţie un număr suficient de locuri de parcare clienţilor noştri”, a transmis conducerea Kaufland, pentru ZIUA de CLUJ.

 

Au trecut pe primul loc

Kaufland România a avansat anul trecut pe prima poziţie în topul lanţurilor de retail din ţara noastră, cu o cifră de afaceri de 1,35 miliarde de euro, conform zf.ro. Compania a fost urmată de Carrefour - 1,18 miliarde, Metro - 1,05 miliarde, Selgros - 780 de milioane şi Real - 627 de milioane. Kaufland avea 71 de magazine, Carrefour - 70, Metro - 32, Real - 24 şi Selgros - 19.

(D.E.)

 

Comenteaza