La Lorraine: “Nivelul vânzărilor noastre a scăzut semnificativ”

La Lorraine: “Nivelul vânzărilor noastre a scăzut semnificativ”

Răzvan Boşomoiu, general manager al La Lorraine România, unul dintre principalii exportatori de produse de panificaţie şi patiserie precoapte, nu vede necesitatea măsurii de interzicere a exportului de produse de brutărie.

„Nu numai că putem acoperi cererea - atât cea internă, cât şi cea de pe pieţele în care exportăm până acum, ci problema principala cu care ne confruntăm este discrepanţa dintre cererea scăzută şi capacitatea noastră de producţie, care generează stocuri supradimensionate”, a spus Boșomoiu.

Acesta conduce o companie care produce în fabrica din Câmpia Turzii 45.000 de produse anual, conform ZF. 8.000 de tone din producţie merge la export. Atât exportul intracomunitar, cât și cel extracomunitar reprezintă o parte importantă din vânzările companiei, cu o componentă semnificativă pe ţări extracomunitare, cum ar fi Serbia. Impactul acestui ordin asupra vânzărilor companiei este major.

„Pe fondul scăderii cu 50% a traficului în magazine şi al confuziei create de mesajele contradictorii şi nefondate legate de siguranţa alimentelor proaspete, nivelul vânzărilor noastre a scăzut semnificativ. Ne bazăm pe organele competente, cum ar Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor și Autoritatea Națională Sanitară Veterinară pentru a emite clarificările şi instrucţiunile necesare resuscitării consumului – în condiţii de siguranţă - de produse de tipul celor pe care le comercializăm”.

Macromex, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de distribuţie de alimente, şi grupul belgian La Lorraine şi-au unit forţele într-un joint-venture în anul 2011. Fabrica din Câmpia Turzii a fost inaugurată în urma unei investiţii iniţiale de 17 milioane de euro.

Comenteaza