Lidl vrea să angajeze românii plecați în străinătate

Lidl vrea să angajeze românii plecați în străinătate

Grupul german a demarat o campanie de recrutare dedicată românilor care muncesc în alte țări. Ei au fost întâmpinați, la sosirea în țară, cu panouri aflate în aeroporturi și vămi.

Prin noua campanie de recrutare, Lidl devine primul retailer din România, care mizează pe românii din diaspora. Cum principalul motiv pentru care ei rămân în străinătate este unul de natură economică, Lidl le-a propus propune un job stabil, cu multiple beneficii și un salariu atrăgător, în România, conform portalului Angajatorul Meu. 

Retailerul a făcut propunerea în contextul inaugurării, la începutul lui 2019, a unui depozit în apropierea orașului Roman. Beneficiile unui job erau sunt asigurare de viață, asigurare privată de sănătate, tichete de masă de 15 lei/zi, transport gratuit până la depozit, reducere la abonament fitness, tichete-cadou de Paște și de Crăciun, și pachete sau vouchere Back to School, pentru cei care au copii în ciclul școlar primar și gimnazial.

Românii din diaspora au fost întâmpinați în vămile din Borș și Nădlac și în aeroporturile din Suceava, Bacău și Iași de promoteri îmbrăcați în uniforme Lidl. În aeroporturi și vămi au fost amplasate panouri cu vizualuri ce le aminteau celor din diaspora de viața petrecută alături de familie și de căldura cu care aceasta îi întâmpină la venirea acasă.

Un casier la Lidl câștiga lunar 1.700-2.100 de lei, iar un asistent manager, 2.700 de lei, conform platformei de internet Unde Lucrăm. Parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări are 10.500 de magazine și 150 de centre în 29 de state. Principalii săi competitori pe piața de retail din Cluj sunt Kaufland, Auchan, Carrefour, Cora (hipermarketuri), Profi, Penny (supermarketuri). 

Comenteaza