Life Is Hard iese la cumpărături pe piață

Life Is Hard iese la cumpărături pe piață

Dezvoltatorul de soluții de software Life Is Hard (LIH) Florești are ca strategie achiziționarea de dețineri la firme cu competențe în zona de digitalizare și o capitalizare de 20 de milioane de euro în doi ani.

“Ne vom menține focusul către creșterea valorii LIH și ne-am propus ca în 2021-2022 să investim în aceasta direcție, astfel încât 2022 să însemne o capitalizare bursieră de 100 milioane de lei. Pentru a ne atinge acest obiectiv, intenționăm să alocăm 10 milioane de euro pentru dețineri în companii noi, cu competențe complementare în zona de digitalizare.

Investiția o vom finanța prin mai multe mecanisme financiare, inclusiv emiterea de obligațiuni, încât să putem oferi acționarilor actuali posibilitatea de a participa în mod preferențial la aceste demersuri, iar beneficiile pe termen mediu și lung să fie o oportunitate pentru toți acționarii noștri”, susține directorul general Erik Barna.

Raportul financiar pe anul trecut al companiei, publicat de Bursa de Valori București, consemnează că, deși contextul de piață a fost unul complex în 2020, industria IT a avut creșteri, iar vânzările LIH au urcat cu 34%, performanță obținută în condițiile în care activitatea echipei s-a desfășurat în sistem de telemuncă. Profit net anual a fost de 1,1 milioane de lei.

LIH a preluat, în cadrul unui proces de divizare parțială, activitatea de vânzare business-to-business a companiilor Active Power Solutions Cluj și Tree Comm Services Brăila. Anterior, LIH a finalizat achiziția a 40% din acțiunile Performia Finance, companie de servicii de contabilitate financiară. Principalii acționari ai LIH sunt Ioan Cătălin Chiș – 63,3689% și Erik Barna – 23,4243%.

Comenteaza