Linie telefonică dedicată pentru persoanele vârstnice care au nevoie de cumpărături. Livrarea e gratuită

Linie telefonică dedicată pentru persoanele vârstnice care au nevoie de cumpărături. Livrarea e gratuită

Un lanț de hypermarketuri și o companie de livrare rapidă a comenzilor au lansat, în contextul restricțiilor de circulație impuse în această perioadă, o linie telefonică specială pentru persoanele cu vârsta peste 65 de ani sau cu dizabilități unde acești pot lansa comenzi.

Astfel, cu sprijinul Fundației Regale Margareta a României, Kaufland România și Glovo oferă persoanelor de peste 65 de ani și celor cu dizabilități posibilitatea să comande telefonic, printr-o linie specială dedicată.

Aceștia pot apela la numărul de telefon 0720.00.95.95 (tarif normal), în intervalele luni-sâmbătă: 08:30-21:30 și duminică: 08:30-20:00 și pot plasa comenzi, la o distanță de maximum 6 km față de magazinele Kaufland implicate în acest program. Achitarea produselor se va face în numerar, la livrare, pentru a veni în sprijinul vârstnicilor care nu folosesc instrumente digitale de plată. Livrarea va fi gratuită.

Linia telefonică creată este momentan disponibilă în 14 orașe: București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Oradea, Brăila, Galați și Pitești.

Echipele de voluntari ale fundației vor lucra împreună cu cele din magazine și curieri pentru a pregăti comenzile și pentru a onora toate livrările în aceeași zi.

Prin serviciul Hotline va fi disponibil un sortiment de 250 de produse alimentare de bază, hrană pentru animale, articole de igienă și de curățenie.

Comenteaza