Litoralul românesc, la 75 de minute de Cluj

Litoralul românesc, la 75 de minute de Cluj
Unul dintre cei mai importanţi jucători din turismul românesc, Phoenicia Hotels, se pregăteşte să dea o adevărată lovitură pe piaţă. Grupul Phoenicia se află în discuţii cu operatorul aerian TAROM pentru un zbor mult aşteptat: Cluj-Constanţa.

Staţiunile de la Marea Neagră vor putea concura, din punct de vedere al accesibilităţii, cu cele din Grecia, Turcia şi Italia. Grupul Phoenicia se află în discuţii cu operatorul aerian TAROM pentru un zbor mult aşteptat: Cluj-Constanţa.

Preşedintele grupului, Mohammad Murad, negociază cu TAROM introducerea unei curse sezoniere care să lege Clujul de Constanţa şi care va aduce Transilvania la doar o oră de litoralul Mării Negre.

Surse din piaţă au declarat, pentru ZIUA de CLUJ, că negocierile dintre Grupul Phoenicia şi TAROM sunt extrem de avansate. Zborul Cluj-Bucureşti nu este doar foarte comod (durează 75 de minute), dar va avea şi un preţ foarte competitiv. Un bilet dus-întors va costa doar 130 de euro.

Plecările din Cluj spre Constanţa vor fi programate, cel mai probabil, în fiecare joi seara, la ora 23:00, cu aterizare pe Aeroportul Mihail Kogălniceanu la ora 00:15. Zborul retur este programat duminică seara, la ora 00:15, din Constanţa, cu sosirea la Cluj la ora 01:30.

Turiştii cazaţi la hotelurile din Grupul Phoenicia (Phoenicia Luxury Hotel Mamaia, Phoenicia Holiday Resort Mamaia, Majestic Mamaia, Majestic Jupiter, Majestic Olimp, Perla Mamaia) care posedă un bilet de avion Constanţa-Cluj vor avea dreptul la „late check-out", adică vor putea elibera camerele doar seara, nu la ora 11 sau 12, cum se întâmplă de obicei.

Potrivit surselor din piaţă consultate de ZIUA de CLUJ, negocierile dintre Grupul Phoenicia şi TAROM vizează introducerea altor două zboruri către litoralul românesc: Timişoara-Constanţa, la 130 euro, şi Iaşi-Constanţa, la doar 120 euro.

Grupul Phoenicia are o vechime de 20 de ani pe piaţa hotelieră. În 1996, Mohammad Murad prelua primele două unităţi de cazare pe litoral: Perla şi Majestic. Între timp, portofoliul Phoenicia a crescut la zece hoteluri şi două ansambluri rezidenţiale. Hotelurile operate de companie oferă turiştilor 6.000 de paturi, ceea ce transformă Phoenicia în cel mai important jucător de pe piaţa turistică internă.

Comenteaza