Foto Lotul de autostradă terminat, care stă închis din cauza lucrărilor la un pod. "Este o bătaie de joc"

Lotul de autostradă terminat, care stă închis din cauza lucrărilor la un pod. "Este o bătaie de joc"
| Foto: Facebook/ Asociaţia Pro Infrastructura

Asociaţia Pro Infrastructură a scris pe Facebook că CNAIR poate efectua lucrările la podul peste Mureş, parte a Lotului 3 din Autostrada Lugoj-Deva, în timp ce autostrada este sub trafic şi numeşte decizia autorităţilor „dezastruasă”. „Acest pod este o bătaie de joc”, consideră Asociaţia.

„CNAIR reuşeşte, şi sub noua guvernare, să ţină închisa deja de 5 luni o investiţie de sute de milioane de euro, sub niste pretexte puerile. Vorbim de lotul 3 al autostrazii Lugoj-Deva (Ilia-Holdea) care era gata de trafic din august. Dupa expertize minuţioase au fost găsite probleme la aparatele de reazem podului peste Mureş. CNAIR ne spune că podul are sute de tone, şi totul apare într-o lumina gravă. Ce nu ne spun însă nici CNAIR şi nici ministrul, este că remedierea este o operaţiune banală care presupune ridicarea podului cu câtiva milimetri, şi se poate executa sub trafic. Asemenea remedieri s-au executat sub trafic în zeci de locuri din ţară”, spun membrii asociaţiei.

Asociaţia Pro Infrastructură consideră lucrările la podul Peste Mureş o „nouă bătaie de joc” a autorităţilor şi acuză politicienii din noua guvernare că vor da în trafic lucrarea în funcţie de orgoliile proprii.

„Acest pod chipurile avariat este o noua bătaie de joc a CNAIR şi MT (Ministerul Transporturilor n.r.) la adresa românilor. Prin această operaţiune de imagine, CNAIR încearcă să acopere decizia dezastruoasă de a ţine închişi cei 22 de kilometri de autostradă. Investiţiile nu se fac pentru cetăţeni ci pentru orgoliul politicienilor de la MT şi a funcţionarilor de la CNAIR. Se va deschide când le convine dumnealor. Nu este prima oară, tronsonul A10 Aiud-Turda a fost închis 7 luni pentru presupuse probleme la asfalt. Şi acolo am avut o remediere de ochii lumii, care a durat câteva ore, pentru salvarea onoarei administraţiei drumurilor. Între timp cetăţenii circulă pe DN. Ce contează că România este în subsolul clasamentului european al siguranţei rutiere, sau a celui privitor la kilometrii de autostradă?”, au mai scris membrii Pro Infrastructură. 
 
Compania Naţională pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunţat vineri, semnarea unui contract de 280 de milioane de lei şi începerea lucrărilor pentru repoziţionarea şi înlocuirea aparatelor de reazem la podul peste Mureş, pe Autostrada Lugoj – Deva, Lot 3.

Comenteaza