Mall-urile Clujului, vizate de brandurile mari ale lumii

Mall-urile Clujului, vizate de brandurile mari ale lumii

11 branduri noi au intrat în acest an în marile complexe din România, fiind atrase atât de capitala țării, cât și de Cluj și Timișoara.

În 2018, 20 de branduri au intrat în țara noastră, în timp ce 2017 şi 2019, până acum au recepționat 13, respectiv 11 noi jucători, conform Economica.net. În 2019, un brand precum Victoria’s Secret a apărut în premieră în Băneasa Shopping City din Bucureşti.

Pe de altă parte, retaileri foarte apreciaţi s-au extins în afara capitalei, precum Peek & Cloppenburg, care a inaugurat în Vivo Cluj, pe 3.600 mp, cel mai mare magazin de fashion din Transilvania, și a deschis şi al doilea magazin în Timişoara, în proiectul Iulius Town.

NEPI Rockcastle e cel mai mare proprietar de mall-uri din România și le redesenează încontinuu. Principalul atu al mall-urilor este experiența, de aceea dezvoltatorii mizează pe extinderi ale zonelor de food și entertainment. Acestea și evenimentele create atrag trafic în mall-uri, iar acesta asigură creșterea vânzărilor retailerilor care au închiriat spații în proprietate.

Comenteaza