Mamele din Cluj și-au făcut club de business
- Scris de Ziua de Cluj
- 16 Feb 2018, 10:51
- Economie
- Ascultă știrea

„Am început în lumea antreprenoriatului haotic, investind zeci de mii de euro într-un stoc de marfă cu care nu ştiam ce să fac, cui să mă adresez, ce tip de business vreau sa încep şi care este viziunea mea pe termen lung. Am cunoscut-o pe fondatoarea comunităţii, care mi-a dat o încredere extraordinară ca acel start pornit prost se poate remedia”, susține Ioana Toncean, fondator al Yanna Shop Cluj
Activitatea BMC se va centra pe dezvoltarea membrilor săi, oferind acces la informaţii relevante, schimburi de idei, networking, posibilitatea de a iniția și de a contribui în mod activ la proiectele asociaţiei Happy Moms. Prima invitată a clubului a fost Anda Vlad, deținătoare a unui cabinet de proprietate industrială.
Există și o platformă online ce reunește mamele antreprenor din țară și din străinătate, care oferă promovare membrelor acestei comunități. Sunt 200 de mame antreprenor membre ale comunității, majoritatea din Cluj, care beneficiază de un profil pe portal.
Dezvoltatorii platformei, un cuplu de români care trăiesc în Belgia, vor să includă și un forum unde membrele să poată discuta pe teme de interes, cum ar fi parteneriate, organizarea de evenimente publice sau de acțiuni caritabile.
O altă idee este includerea unui modul de webinarii pentru membrele care au expertiză în diverse domenii și care pot ajuta comunitatea să se dezvolte. Comunitatea a fost fondată de către Alina Bota, economist cu experiență în domeniul financiar-bancar, care le este acestora consultant, trainer și mentor.
„Scopul comunităţii este acela de a oferi mamelor care își doresc să își dezvolte propria afacere inspirație, educație în business și motivație, prin diferite instrumente: workshopuri, întâlniri online și offline, toate concentrate pe rezultate, nu doar pe networking. Educația este personalizată pe nevoi și membrele colaborează în diverse proiecte și se promovează reciproc”, spune Alina Bota.
Intrarea în comunitate se face prin intermediul unui workshop de antreprenoriat la care mamele sunt invitate să participe pentru a înțelege câteva principii de bază în afaceri. Comunitatea are acoperire internațională, cu grupuri locale conduse de manageri locali în orașe precum București, Iași, Cluj-Napoca, Ploiești, Timișoara, Alba Iulia, dar și din Elveția, Franța, Belgia sau Marea Britanie.