Miliardarii României şi automobilele lor spectaculoase GALERIE FOTO

Miliardarii României şi automobilele lor spectaculoase GALERIE FOTO
Bogătaşii din România posedă maşini de colecţie, din anii '20-'30, dar şi bolizi ai zilelor noastre.
Bogătaşii din "Top 500 miliardari români", publicat de Forbes, au o slăbiciune pentru maşini. Vechi sau noi, rapide sau confortabile. Trăsătură comună a acestor automobile este că sunt scumpe.

Ionuţ Negoiţă şi-a achiziţionat, de curând, un autoturism Morgan, de colecţie (foto jos), care are un preţ de pornire de la 50.000 de lire sterline. Alte trei maşini ale lui Negoiţă: un Mercedes clasa S, un Lexus şi un BMW X6.



Marius Cristescu se plimbă prin Timişoara cu câteva bijuterii pe patru roţi: un Rugby Star Sedan din 1925 (foto jos), un Mercedes Gazelle Deluxe din 1929 şi o replică a acestuia realizată în 1970.




Costel Căşuneanu a strâns o adevărată colecţie de maşini, garajul său numărând mărci din anii '20-'70 (Ford, Jaguar, Mercedes), precum şi minuni ale secolului XXI (Lamborgini, Porsche Cayenne Turbo, Mercedes SL 55 AMG, Hummer H2 sau Bugatti Veyron - foto jos).



Patronul postului OTV, Dan Diaconescu, deţine, la rândul său, o colecţie de maşini de lux în care include un Rolls-Royce Phantom de culoare alb-Alaska, un Rolls-Royce Drophead, dar şi un Bentley Flying Spur (foto jos). Rolls-Royce Phantom costă aproximativ 400.000 de euro.




Viorel Cataramă, primul proprietar de Maybach din România, are un Ferrari 612 Scaglietti negru (foto jos), în valoare de peste 200.000 de euro. Afaceristul se numără printre puţinii proprietari de avioane private din ţară - un Cessna Citation, pe care a plătit aproximativ şapte milioane de euro.



sursa: adevarul.ro


Clujenii au şi ei un apetit special pentru maşini luxoase. Se remarcă Bela Urasi, aflat pe locul 110, cu o avere estimată la 45-50 de milioane, care posedă un superb Mercedes-Benz SLR McLaren, cu preţ de catalog 410.000 de euro.
Modelul Mercedes-Benz SLR McLaren este construit în totalitate manual, combinând avantajele sistemului de producţie german cu experienţa britanică. Întreaga caroserie, uşile şi capota acestui model sunt din fibră de carbon. În construcţia luxosului autoturism de sport sunt folosite materiale extrem de performante, din industria aeronautică.





Comenteaza