Model european de relansare a turismului: „Visează acum... Vizitează mai târziu”

Model european de relansare a turismului: „Visează acum... Vizitează mai târziu”

Malta lansează campania „Dream Malta Now… Visit Later”. Este numele unei campanii pe care Autoritatea pentru Turism din Malta a lansat-o cu scopul de a aminti potențialilor vizitatori despre frumusețea care îi așteaptă în Malta odată ce oamenii vor putea începe să călătorească din nou.

Folosind un videoclip video de 60 de secunde produs în 14 limbi diferite, campania se desfăşoară în principal online și este însoțită de o serie de postări pe social media care promovează același mesaj, scrie Times of Malta.

Comentând această campanie, ministrul Turismului și Protecției Consumatorului, Julia Farrugia Portelli, a declarat: „Când ne confruntăm cu un scenariu provocator precum cel pe care îl întâlnim în momentul de față, o reacție comună este aceea de a opri tot marketingul și de a ne retrage complet de pe scenă.”

"Cu toate acestea, aceasta nu a fost filozofia adoptată de Autoritatea de Turism din Malta și Guvernul Maltei. Din contră, am conceput o campanie, orientată către diferite domenii de interes, prin care ne propunem să oferim vizitatorilor potențiali un gust al maltezilor. Apoi în îndemnăm să viziteze insulele la o dată ulterioară. ”

Carlo Micallef, director general adjunct și director de marketing la Autoritatea de turism din Malta, a declarat că, în ciuda faptului că turismul internațional este în impas, activitatea echipei de marketing a MTA a continuat neîntrerupt.

„În acest moment, derulăm diverse campanii de inspirație într-o serie de țări, cu scopul de a menține Malta, Gozo și Comino în vârful celor care, într-o bună zi, vor deveni vizitatori viitori ai insulelor noastre”, a spus el.

Johann Buttigieg, CEO al Autorității pentru Turism din Malta, a explicat cum, pe lângă marketing, MTA este ocupată și cu proiecte care vizează îmbunătățirea infrastructurii, precum și nivelurile serviciilor oferite printr-un program de pregătire pentru personalul implicat în sectorul turistic.

„Trebuie să rețineți că, de îndată ce criza COVID-19 va fi terminată, concurența dintre destinațiile turistice va fi mai acerbă ca niciodată. Așadar, este imperativ să ne aflăm printre primii participanți atunci când acest lucru se întâmplă și, împreună cu părțile interesate din industria noastră, putem oferi cel mai bun produs posibil pentru a atrage vizitatori în Malta, așa cum făceam înainte de începerea pandemiei. ”

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK

loading...
Loading...
Comenteaza