Napolact, copleșită de cerere în criză. Vânzările au crescut cu 50%

Napolact, copleșită de cerere în criză. Vânzările au crescut cu 50%

Cererea pentru produse lactate fabricate la Cluj și Mureș a crescut cu 30-50% în martie faţă de media unei luni normale, iar fabricile lucrează la capacitate maximă.

FrieslandCampina România (FCR), unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de lactate, a terminat anul 2019 cu afaceri de peste 90 milioane de euro, conform estimărilor anterioare furnizate de companie.

Răzvan Orbulescu, marketing director al FCR, producătorul brandului de lactate Napolact, spune că pe fondul pandemiei de coronavirus, cererea de produse este într-o creştere accentuată şi se aşteaptă ca această situaţie să continue, conform ZF.

„Suntem cu toţii conştienţi de explozia vânzărilor produselor alimentare. În cazul nostru, cererea de produse Napolact a crescut cu 30-50% faţă de media unei luni.

Colegii noştri din fabricile de la Cluj şi Mureş, precum şi cei din depozite muncesc zi şi noapte pentru a se asigura că produsele noastre ajung în magazine şi pe masa tuturor românilor“, a spus managerul FCR.

Comenteaza