Noile apariţii din malluri: Massimo Dutti, Zara Home, Otter şi Nikon
- Scris de Kristina Restea
- 06 Feb 2011, 22:54
- Economie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Două branduri ale spaniolilor de la Inditex, Massimo Dutti şi Zara Home, vor să intre în Iulius Mall şi trei magazine noi se deschid în următoarele săptămâni la Polus.
Massimo Dutti şi brandul de decoraţiuni interioare Zara Home ar putea ajunge cu primele unităţi în Iulius Mall, unde au început deja lucrările de reamenajare pentru găzduirea unor noi chiriaşi. H&M a devenit o certitudine.
Conducerea grupului ieşean Iulius a anunţat deocamdată doar găzduirea unui magazin Hennes & Mauritz (H&M), fără să dea şi alte detalii privind suprafaţa sau data de inaugurare. În interiorul mallului din Gheorgheni au început însă lucrări pentru amenajarea unor noi unităţi, proiect aflat în derulare încă de anul trecut. Printre numele care şi-ar putea face apariţia se numără, alături de grupul suedez de fashion H&M, Massimo Dutti şi Zara Home, mărci ale Inditex, grup interesat de extinderea pe piaţa clujeană şi cu aceste două branduri, conform unor surse din piaţa de retail. Compania spaniolă Industria de Diseño Textil (Inditex) a inaugurat în toamnă al treilea lanţ de magazine din reţeaua naţională de malluri Iulius, cu Bershka, Zara, Pull and Bear şi Stradivarius.
Cele patru magazine ocupă 3.000 mp din parterul Iulius Mall Cluj (IMC), magazinul Zara având alocat cel mai mare spaţiu din suprafaţa pe care Inditex şi-a rezervat-o în complexul din Gheorgheni: 1.300 mp. Grupul este prezent pe piaţa din Cluj din 2007, odată cu deschiderea Polus Center. Iulius Group a încheiat un parteneriat cu H&M pentru deschiderea reprezentanţelor în mallurile din Cluj-Napoca şi Timişoara, precum şi în componenta de retail a ansamblului Palas Iaşi. Responsabilii de comunicare ai Iulius Mall au transmis că încă nu doresc să ofere detalii privind planurile companiei de a aduce noi chiriaşi. IMC a fost inaugurat în noiembrie 2007, în urma unei investiţii de 75 de milioane de euro. Suprafaţa desfăşurată a complexului este de 155.000 mp, ce include şi clădirea de birouri. IMC are o suprafaţă închiriabilă de 40.000 mp, din care 20.000 mp o reprezintă “ancorele”.
Trei noi magazine se vor inaugura la Polus Center Cluj (PCC) în următoarele trei săptămâni, a transmis Adrian Oancea, PR manager. Otter, magazin de încălţăminte şi accesorii, va comercializa, pe 100 mp, mărci precum Geox, Clarks, Bronx, Manas, Ara, Cush sau Steve Madden. Un alt magazin ce se deschide este unul local, Falla Collection. Brandul a fost lansat în 2003 de societatea Flacăra. În anul 2006 Jolidon Import Export a preluat pachetul majoritar de la Flacăra şi, în acelaşi timp, brandul Falla Collection. Produsele sunt executate în continuare la fabrica Flacăra. Pe 25 februarie este programată deschiderea primului magazin Yellow Store din afara Bucureştiului. Lanţul de magazine a fost creat de către importatorul unic al mărcii Nikon în România, Skin Media.
Yellow Store este spaţiul unde sunt expuse cu acces la public toate aparatele din gama Nikon, de la cele compacte, de 400 de lei, la cele profesionale, de 20.000 de lei, precum şi gama de obiective şi accesorii Nikon. “Magazinul Yellow Store care va fi deschis luna aceasta în Polus Center din Cluj-Napoca, alături de partenerul nostru local, firma Intend, este al doilea astfel de spaţiu din România. Am decis să ne îndreptăm către Cluj pentru că avem încrederea că această zonă are un potenţial enorm care încă nu a fost exploatat. Este, până la urmă, oraşul de origine al primului fotograf profesionist român, unul dintre primii din Europa, Carol Popp de Szathmary”, au motivat reprezentanţii Yellow Store.
“Motivele închiderii unor magazine din Polus Center au fost rezultatul deciziilor companiilor respective”, au menţionat reprezentanţii Polus, cu referire la spaţiile eliberate în ultimele luni. Intrarea companiilor C&A şi Decathlon au fost cele mai importante noutăţi aduse pe anul trecut pe piaţa locală de Polus Center. Retailerul olandez C&A, companie a Cofra Holding, a deschis în octombrie prima unitate din regiune, într-un spaţiu de 1.550 mp în zona food-court a complexului din Floreşti. PCC, cel mai întins centru comercial pe un singur nivel din ţară, are o suprafaţă închiriabilă de 60.000 mp, 186 de unităţi, printre care un multiplex cu opt săli de cinema şi un hipermarket Carrefour. PCC este deţinut de grupul austriac Immofinanz şi se află în administrarea EHL Real Estate România.
Conducerea grupului ieşean Iulius a anunţat deocamdată doar găzduirea unui magazin Hennes & Mauritz (H&M), fără să dea şi alte detalii privind suprafaţa sau data de inaugurare. În interiorul mallului din Gheorgheni au început însă lucrări pentru amenajarea unor noi unităţi, proiect aflat în derulare încă de anul trecut. Printre numele care şi-ar putea face apariţia se numără, alături de grupul suedez de fashion H&M, Massimo Dutti şi Zara Home, mărci ale Inditex, grup interesat de extinderea pe piaţa clujeană şi cu aceste două branduri, conform unor surse din piaţa de retail. Compania spaniolă Industria de Diseño Textil (Inditex) a inaugurat în toamnă al treilea lanţ de magazine din reţeaua naţională de malluri Iulius, cu Bershka, Zara, Pull and Bear şi Stradivarius.
Cele patru magazine ocupă 3.000 mp din parterul Iulius Mall Cluj (IMC), magazinul Zara având alocat cel mai mare spaţiu din suprafaţa pe care Inditex şi-a rezervat-o în complexul din Gheorgheni: 1.300 mp. Grupul este prezent pe piaţa din Cluj din 2007, odată cu deschiderea Polus Center. Iulius Group a încheiat un parteneriat cu H&M pentru deschiderea reprezentanţelor în mallurile din Cluj-Napoca şi Timişoara, precum şi în componenta de retail a ansamblului Palas Iaşi. Responsabilii de comunicare ai Iulius Mall au transmis că încă nu doresc să ofere detalii privind planurile companiei de a aduce noi chiriaşi. IMC a fost inaugurat în noiembrie 2007, în urma unei investiţii de 75 de milioane de euro. Suprafaţa desfăşurată a complexului este de 155.000 mp, ce include şi clădirea de birouri. IMC are o suprafaţă închiriabilă de 40.000 mp, din care 20.000 mp o reprezintă “ancorele”.
Trei noi magazine se vor inaugura la Polus Center Cluj (PCC) în următoarele trei săptămâni, a transmis Adrian Oancea, PR manager. Otter, magazin de încălţăminte şi accesorii, va comercializa, pe 100 mp, mărci precum Geox, Clarks, Bronx, Manas, Ara, Cush sau Steve Madden. Un alt magazin ce se deschide este unul local, Falla Collection. Brandul a fost lansat în 2003 de societatea Flacăra. În anul 2006 Jolidon Import Export a preluat pachetul majoritar de la Flacăra şi, în acelaşi timp, brandul Falla Collection. Produsele sunt executate în continuare la fabrica Flacăra. Pe 25 februarie este programată deschiderea primului magazin Yellow Store din afara Bucureştiului. Lanţul de magazine a fost creat de către importatorul unic al mărcii Nikon în România, Skin Media.
Yellow Store este spaţiul unde sunt expuse cu acces la public toate aparatele din gama Nikon, de la cele compacte, de 400 de lei, la cele profesionale, de 20.000 de lei, precum şi gama de obiective şi accesorii Nikon. “Magazinul Yellow Store care va fi deschis luna aceasta în Polus Center din Cluj-Napoca, alături de partenerul nostru local, firma Intend, este al doilea astfel de spaţiu din România. Am decis să ne îndreptăm către Cluj pentru că avem încrederea că această zonă are un potenţial enorm care încă nu a fost exploatat. Este, până la urmă, oraşul de origine al primului fotograf profesionist român, unul dintre primii din Europa, Carol Popp de Szathmary”, au motivat reprezentanţii Yellow Store.
“Motivele închiderii unor magazine din Polus Center au fost rezultatul deciziilor companiilor respective”, au menţionat reprezentanţii Polus, cu referire la spaţiile eliberate în ultimele luni. Intrarea companiilor C&A şi Decathlon au fost cele mai importante noutăţi aduse pe anul trecut pe piaţa locală de Polus Center. Retailerul olandez C&A, companie a Cofra Holding, a deschis în octombrie prima unitate din regiune, într-un spaţiu de 1.550 mp în zona food-court a complexului din Floreşti. PCC, cel mai întins centru comercial pe un singur nivel din ţară, are o suprafaţă închiriabilă de 60.000 mp, 186 de unităţi, printre care un multiplex cu opt săli de cinema şi un hipermarket Carrefour. PCC este deţinut de grupul austriac Immofinanz şi se află în administrarea EHL Real Estate România.
DISTRIBUIE
Comenteaza