O aplicație “made in Cluj” le arată studenților cum să facă bani din marketing

O aplicație “made in Cluj” le arată studenților cum să facă bani din marketing

Antreprenorul Louis Havriliuc a creat o platformă de simulare pentru marketing digital în care studenţii fac planuri de afaceri, predicţii şi decid căror pieţe vor să vândă produsele.

Compania Simbound a investit până acum peste 50.000 euro în dezvoltarea platformei, iar anul trecut cifra de afaceri s-a situat la 100.000 de euro, conform ZF. Aceasta a fost folosită inițial în mediul educaţional şi ca training pentru angajaţii din companii, dar va fi extinsă către alte domenii.

„Vom dori să iniţiem o serie de teste pe baza unui serviciu comercial care se va adresa firmelor care caută noi metode de a genera conţinut promoţional online“, a declarat fondatorul Simbound. Acesta a pus bazele companiei în urmă cu 10 ani.

Studenţii trebuie să se autentifice pe site, având coduri de curs pe care le primesc de la profesorii lor. Acolo ei au de la tutoriale video până la manuale şi ghiduri, plus platforma de simulare. Toate împreună ajută studenţii să înţeleagă mai bine fenomenul marketingului digital.

„Ei pot construi website-uri, face campanii plătite de publicitate online, trimite email-uri şi în final pot administra comunităţi de utilizatori virtuali în jurul brandurilor lor. Am avut agenţii de publicitate care au vrut să ofere o experienţă educaţională, ca un fel de internship, anumitor studenţi. Am avut şi concerne foarte mari care au folosit platforma pentru corporate training - au adus diferiţi manageri de nivel înalt ca să înţeleagă transformarea digitală“, a continuat Havriliuc.

Compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 100.000 de euro, nivel similar cu cel atins în 2019, cu toate că în 2020 cererea a crescut pe fondul declanşării pandemiei.

Comenteaza