O firmă din Apahida face 20 de milioane de euro din etichete și capace de iaurt

O firmă din Apahida face 20 de milioane de euro din etichete și capace de iaurt
| Foto: Rottaprint

Un producător de etichete autoadezive din comuna clujeană Apahida va investi în următorii patru ani până la 18 milioane de euro în tehnologie și software.

„Din 2013 până în 2021 ne-am propus să investim anual, în funcție de strategia de dezvoltare a business-ului. În 2018 vom implementa un nou sistem ERP în domeniul tipografiilor, ce va permite să îmbunătățim fluxurile interne și să le automatizăm pe unele dintre ele”, declară directorul Sunimprof Rottaprint, Cristi Nechita-Rotta.

Solicitările cele mai mari sunt pentru etichetele imprimate și capacele de iaurt, cu 65% din comenzi. 38% dintre beneficiari provin din fabricarea produselor lactate și a brânzeturilor, fabricarea produselor din carne, prelucrarea și conservarea cărnii, producția de băuturi răcoritoare nealcoolice, producția de ape minerale, fabricarea pâinii, a prăjiturilor și a produselor de patiserie.

Cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive din România a raportat în 2017 afaceri de 19,8 milioane de euro, în creștere cu 21% față 2016, și investiții în tehnologie și software de 2 milioane. În trimestrul I din 2018, aceasta a avut o majorare a afacerilor de 7% față de același interval din 2016, creșterea anuală fiind estimată la 10%.

Societatea cu capital românesc cu sediul în Apahida a fost înființată acum 27 de ani și deține centre logistice la Timișoara, Brașov, Ilfov, Pașcani, dar și în Ungaria și în Germania, cu 250 de angajați. Exporturile au reprezentat 24% din producție, având livrări în 14 țări din Europa, Asia și America Principalii săi concurenți din România sunt Imprimeria Națională, Inform Lykos, EDS, Zipper Services și Sodexo Pass, conform portalului Termene.ro.

Comenteaza