O reţea de magazine de cartier îşi schimbă denumirea

O reţea de magazine de cartier îşi schimbă denumirea
Reţeaua de magazine Angst, în prezent formată din 24 de magazine, îşi va schimba numele până la finele anului viitor cu franciza Carrefour Express, procesul fiind lansat joi, prin deschiderea unei unităţi din Piaţa Domenii din Bucureşti.

"Angst are 24 de magazine şi vor mai fi câteva până la sfârşitul anului, toate urmând să fie rebranduite până la sfârşitul lui 2012. În prezent există unul sau două magazine în studiu pentru francizare, urmând ca toate să treacă printr-un astfel de proces", a declarat într-o conferinţă de presă proprietarul Angst, Sorin Minea.

Magazinul din Piaţa Domenii are o suprafaţă de vânzare de 390 metri pătraţi, 40 de angajaţi şi aproximativ 4.000 de produse, din care 700 de articole Carrefour.

Parteneriatul dintre Angst şi Carrefour este o premieră în retailul românesc, prin care reţeaua franceză de magazine aduce experienţa şi puterea de negociere, iar Angst are avantajul unei mărci lansate cu 21 de ani în urmă.

"A fost o negociere lungă şi este ceea ce ar trebui să fie făcut de orice companie românească. Am plecat cu o mentalitate românească, că putem face totul singuri. Dar nu poţi! Cu Carrefour suntem parteneri egali şi luăm împreună deciziile", a afirmat Minea.

Directorul Carrefour România, Francois Melchior de Polignac, a spus că până la finele anului reţeaua Carrefour se va extinde cu trei hipermarketuri (la Bucureşti, Botoşani şi Deva) şi opt supermarketuri Carrefour Market.

Minea a mai spus că momentan reţeaua Angst nu se va extinde în afara Bucureştiului şi nici doreşte să vândă brandul.

Potrivit acestuia, vânzările pe magazine au crescut în perioada ianuarie-august cu 8-12%, iar în luna august creşterea a fost de 15%.

Parteneriatul dintre cele două companii a fost anunţat de MEDIAFAX în septembrie, când surse din piaţa de retail declarau că magazinele Angst vor purta şi numele Carrefour Market, după ce firma românească a semnat un contract de franciză cu retailerul francez.

În prezent, reţeaua Carrefour România este formată de 23 hipermarketuri, 39 de supermarketuri şi un magazin de proximitate.

Comenteaza