Oferte pereche de DragoBT

Oferte pereche de DragoBT
Cu prilejul celebrării Dragobetelui, sărbătoarea românească a iubirii, cea mai are bancă din Transilvania a lansat o campanie de shopping bancar.

Numită DragoBT, aceasta reprezintă cel mai nou brand al Băncii Transilvania, care se doreşte a fi unul autentic, ludic şi vesel şi care s-a născut, ca denumire, dintr-un joc de cuvinte între numele instituţiei financiare şi cel al sărbătorii.

Astfel, până marţi seara, la ora 20:00, se oferă discount-uri atractive atât la oferte pereche ale băncii, cât şi la ofertele single, destinate persoanelor fizice şi companiilor care aplică online.

Din ofertă fac parte diverse produse şi servicii ale Băncii Transilvania, cum sunt creditele, cardurile de cumpărături şi de călătorii, depozitele, Internet Banking sau KidCont.

"DragoBT este o combinaţie de banking şi shopping online. Mai mult decât atât, este un mod de a sărbători româneşte, cu oferte BT", a  declarat Sergiu Mircea, director de Marketing & Segmente şi Produse Ret al băncii.

DragoBT se doreşte a fi campania pereche a celei derulate la finalul anului trecut, Bank Friday, o premieră în România, care a constat tot în reduceri la produse şi servicii din oferta băncii.

Comenteaza