Opțiunea Pay with BT Pay simplifică semnificativ plățile online
- Scris de Ziua de Cluj
- 22 Iul 2024, 11:50
- Economie
- Ascultă știrea
Banca Transilvania susține comerțul online: Pay with BT Pay contribuie la creșterea vânzărilor. BT este liderul pieței de carduri atât în zona de emitere, cât și de acceptare.
Clienții Băncii Transilvania au la dispoziție o nouă experiență de plată online, Pay with BT Pay/Plătește cu BT Pay, care înseamnă plăți semnificativ simplificate, realizate în câteva secunde.
Opțiunea Pay with BT Pay este destinată atât utilizatorilor aplicației BT Pay, cât și comercianților care au implementată pe site-urile și aplicațiile proprii soluția Băncii Transilvania de procesare a plăților online, BTeComm.
Etapa-pilot a fost finalizată cu succes, iar opțiunea Pay with BT Pay este disponibilă acum pe aproape 4.000 de site-uri și aplicații ale partenerilor băncii. Cel mai recent s-au alăturat organizatorii de festivaluri pentru încărcarea brățării, pentru plăți fără numerar la eveniment putându-se realiza inclusiv prin Pay with BT Pay.
Plăți mai rapide și mai flexible cu BT Pay:
- Alegerea opțiunii Pay with BT Pay în pagina de plată a comerciantului;
- Selectarea cardului cu care se face plata, în aplicația BT Pay, iar pentru cardurile STAR, inclusiv flexibilitatea de a alege modalitatea de plată - integrală sau în rate - la comercianții care fac parte din programul de loialitate al băncii, Star;
- Confirmarea plății din aplicația BT Pay, fără a mai fi necesară completarea datelor cardului.
„Preocuparea noastră la Banca Transilvania este să oferim celor peste 4 milioane de clienți experiențe cât mai bune inclusiv prin lansări de soluții de banking online. Cu opțiunea Pay with BT Pay, plățile online sunt semnificativ simplificate, iar comercianții parteneri ai băncii beneficiază de o rată de conversie mult mai bună, plata făcându-se în câteva secunde. De asemenea, aceasta va contribui esențial la dezvoltarea BT Pay, ca ecosistem care facilitează conectarea utilizatorilor aplicației – atât între ei, cât și cu comercianții parteneri.” - Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transivania
Peste 6 milioane de carduri din România sunt emise de Banca Transilvania, reprezentând unul din patru, aflate în circulație.