Poşta Română se orientează spre asigurările auto

Poşta Română se orientează spre asigurările auto
Brokerul Poştei Române va intra din această lună pe piaţa de asigurări online, prin serviciul de comercializare a poliţelor RCA pe site-ul propriu, primul document de acest tip fiind deja încheiat.

"Expansiunea segmentului de vânzări electronice, la nivel naţional, ne-a determinat să investim în dezvoltarea unei platforme competitive, destinate clienţilor pragmatici, dinamici şi cu acces la internet”, a declarat Viorel Motoroiu, CEO Poşta Română Broker de Asigurare. Lansarea brokerului a avut loc în octombrie 2014, la o lună după ce noua entitate a primit autorizaţia de funcţionare de la Autoritatea de Supraveghere Financiară. 
 
Potrivit directorului general al Poştei Române, Alexandru Petrescu, facilitatea pusă la dispoziţie se aliniază strategiei operatorului naţional de servicii poştale de a intra cât mai rapid şi la costuri cât mai reduse pe piaţa tranzacţiilor online. "Economia concurenţială se bazează tot mai mult pe tehnologii informaţionale moderne. Tranzacţiile online au o evoluţie ascendentă, iar perspectivele pe termen lung sunt de dezvoltare a întreprinderilor prin costuri mult mai mici", a precizat Petrescu. 
 
PRBA este controlată integral de Poşta Română. În acest moment, societatea oferă servicii de asigurare în 220 de oficii poştale din toată ţara. Pe de altă parte, 317 intermediari în asigurări, 12.000 de agenţi şi factori poştali îndrumă clienţii către produsele, serviciile şi punctele acreditate de vânzare ale PRBA.

Comenteaza