Premieră în România: plata cumpărăturilor cu ceasul

Premieră în România: plata cumpărăturilor cu ceasul

Banca Transilvania (BT) Cluj şi Garmin au anunțat că au lansat opțiunea de plăți fără contact cu ajutorul ceasului inteligent, prin conectarea cardului Visa cu acesta.

„Pe măsură ce tot mai multe persoane includ mișcarea în viața lor de zi cu zi, nevoile lor devin tot mai diferite, mergând înspre opțiuni simple și convenabile. Aşa ar fi libertatea de a face cumpărături cu smartwach-ul la finalul unui antrenament sau al unei plimbări, fără a mai fi nevoiţi să avem la noi numerar, card sau chiar telefon”, a menționat Oana Ilaș, director de dezvoltare și management produse retail la BT.
“Mă bucur că putem anunța Garmin Pay în România la foarte puțin timp după lansarea pe piețele din Vest. Este un instrument extrem de util pentru cei cu un stil de viață activ și pentru sportivii care au permanent nevoie de mobilitate. Garmin Pay este disponibil pe o serie de smartwatch-uri Garmin, urmând să fie dezvoltat și pe noi modele, odată cu lansările din 2019”, a declarat Alexandru Moise, sales & marketing manager la Garmin.
„Lansarea plăților contactless prin ceasuri inteligente reprezintă un pas natural în parteneriatul pe termen lung pe care îl avem cu BT, prima bancă din Europa de Sud-Est care a lansat la începutul acestui an plata cu telefonul mobil securizată cu ajutorul tehnologiei de tokenizare a Visa. Dispozitivele electronice de mici dimensiuni purtate ca accesorii preiau toate aceste avantaje şi merg chiar mai departe: sunt în permanent contact cu utilizatorul şi sunt integrate natural în acţiunile lui, de aceea experienţa de plată este intuitivă şi sigură”, a menționat Cătălin Creţu, general manager pentru România în cadrul Visa.  

Prin noua opțiune de plată la comercianți, clienții BT vor avea acces la toate funcționalitățile şi beneficiile pe care le primesc atunci când plătesc cu cardul fizic sau cu cel digital din aplicația BT Pay. Prin această lansare; BT face încă un pas în direcția digitalizării prin șase alternative de plată a cumpărăturilor: cardul fizic, cardul digital din BT Pay, cu accesoriile colecției BT Pay (ceas, brățară, sticker – toate contactless) şi cu smartwatch-ul Garmin.

Pentru a-și activa opțiunea, utilizatorii au nevoie de un dispozitiv compatibil şi de un cont Garmin, înrolat în smartphone. BT este liderul cardurilor din România, cu  3,2 milioane de carduri în portofoliu şi 19% cotă de piață. Principalii săi concurenți din țara noastră sunt BCR și BRD.

Comenteaza