Primul Penny Market din Cluj-Napoca

Primul Penny Market din Cluj-Napoca
Lanţurile de retail au pus ochii pe cartierul din sudul Clujului. Printre multinaţionalele interesate se mai numără Kaufland şi Plus.

Grupul german REWE intenţionează să realizeze un magazin Penny Market în Bună Ziua, primul din municipiu. Cartierul care a cunoscut una dintre cele mai ample dezvoltări imobiliare în ultimii ani în Cluj-Napoca a fost luat în vizor de Plus şi de Kaufland, potrivit informaţiilor ZIUA de CLUJ.

 

Reprezentanţii REWE au venit, ieri, în şedinţa Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului şi Urbanism, solicitând un aviz de oportunitate necesar Planului Urbanistic Zonal pentru construirea unui magazin Penny Market, pe str. Bună Ziua. Pe un teren de 9.270 mp, REWE intenţionează să realizeze un magazin pe un nivel care să dispună de 89 de locuri de parcare.

 

“Bună Ziua este un cartier în dezvoltare, care are nevoie de astfel de servicii, iar Penny este tocmai un magazin de proximitate”, au susţinut, în şedinţa de joi, reprezentanţii REWE. Primarul Sorin Apostu le-a atras atenţia acestora că proiectanţii nu au prevăzut benzi pentru a facilita accesul la noua unitate. “Problema este că aveţi un front îngust la stradă şi, pentru a nu opri fluxul de circulaţie, trebuie să rezolvaţi această chestiune. Când rezolvaţi asta, putem discuta despre soluţiile propuse şi veţi fi introduşi cu prioritatea pe ordinea de zi”, a spus Apostu. 

 

Locuitorii cartierului Bună Ziua au, deocamdată, un singur magazin: Oncos. Potrivit unor surse din piaţă, reprezentanţii Kaufland, ce deţin câte o unitate pe străzile Câmpului şi Fabricii, au purtat negocieri pentru realizarea unei unităţi în cartierul clujean. De asemenea, reţeaua de magazine tip discount Plus, ce aparţine concernului Tengelmann, preconizează să deschidă şase magazine la Cluj în următorii ani, în cartiere dens populate precum Grigorescu, Mănăştur, Gheorgheni şi Bună Ziua, au declarat oficialii companiei.

 

Grupul REWE este prezent în România prin lanţurile de magazine Billa, Selgros, Penny Market XXL şi Penny Market. Penny Market a fost înfiinţat, în 2005, şi în România. Magazinul are o suprafaţă standard de vânzare de 750 mp şi un sortiment de 1.400 articole. Expansiunea vizează întreaga ţară, în oraşe de peste 20.000 de locuitori, potrivit oficialilor acesteia. Compania REWE România a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 590  milioane de lei şi un profit net de 8,5 milioane. Grupul german REWE operează cu divizia de supermarketuri Billa şi reţeaua de cash&carry Selgros.

 

12 milioane de euro investite la Turda

 

REWE România, operatorul reţelei de discount Penny Market, a inaugurat, în decembrie 2007, un centru logistic, la Turda, destinat aprovizionării magazinelor din Transilvania, printr-o investiţie de 12 milioane de euro.

Comenteaza