Profi cumpără magazinele Alimentara

Profi cumpără magazinele Alimentara
Compania Profi Rom Food a preluat oficial şase foste unităţi Alimrom pe care le transformă în magazine proprii. Şi retailerul german Lidl are planuri pentru extindere.

Lanţurile comerciale anunţă pentru anul în curs expansiunea cu unităţi de mici dimensiuni în cartierele oraşului. Profi va ajunge la 11 unităţi în Cluj-Napoca, după amenajarea fostelor magazine Alimrom, recent preluate, dar nu a anunţat un termen pentru noile inaugurări.

Compania deţine până în acest moment cinci unităţi în oraş şi a anunţat planuri pentru încă 42 de magazine în ţară pe parcursul anului. Ieri, societatea a deschis al 25-lea magazin din Bucureşti, astfel că reţeaua a ajuns la 156 de unităţi. „Continuăm să ne extindem conform planificării şi avem toate motivele să considerăm că de luna viitoare Profi va deveni cea dea doua mare reţea de retail modern din Romania", a declarat directorul general PROFI, Pawel Musial.

În noiembrie a fost inaugurat al cincilea magazin Profi din Cluj-Napoca, situat în complexul Olimpia din cartierul Mănăştur. La început de an, lanţul de supermarketuri controlat de fondul de investiţii Enterprise Investors a preluat reţeaua de şase magazine a Alimrom din Cluj, o companie controlată de doi oameni de afaceri locali, Ioana Corbeanu şi Cristian Mureşan. Valoarea tranzacţiei s-a situat în jurul sumei de 3 milioane de euro, conform informaţiilor ZIUA de CLUJ. Recent, Consiliul Concurenţei a autorizat preluarea de către Profi Rom Food a şase magazine deţinute de Alimrom Trading în Cluj-Napoca, a anunţat instituţia.

„Consiliul Concurenţei a autorizat concentrarea economică realizată prin preluarea controlului de către SC Profi Rom Food SRL asupra şase magazine deţinute de SC Alimrom Trading SRL. Concentrarea economică are loc, în principal, în domeniul comercializării cu amănuntul de produse alimentare şi nealimentare de consum curent prin magazine de tip supermarket, hypermarket, magazine de tip discount şi alte magazine similare (cum ar fi magazinele de proximitate sau de cartier). Operaţiunea de concentrare economică a fost analizată prin prisma prevederilor Legii concurenţei (nr. 21/1996) şi ale Regulamentului privind concentrările economice. În urma analizei, autoritatea de concurenţă a constatat că, deşi operaţiunea notificată cade sub incidenta legii, nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea acesteia cu un mediu concurenţial normal", au transmis responsabilii de comunicare ai CC. Lanţul de retail de discount Lidl a fost unul dintre cei mai vizibili jucători din domeniu din Cluj în ultimele luni. Cu două unităţi deja funcţionale în cartierele Zorilor şi Bună Ziua, compania a mai deschis anul trecut o unitate la parterul noii clădiri ridicate pe Bd. 21 Decembrie, pe locul fostei platforme Napolact şi un alt magazin pe Calea Baciului, construit pe o parte din platforma Ruttrans. În derulare se află planurile pentru cel puţin încă un magazin: în vecinătatea BauMax din Someşeni, pe un teren deţinut deocamdată de Grup 4 Instalaţii.

 

Etichete
Comenteaza