S-a deschis târgul Touristica GALERIE FOTO

S-a deschis târgul Touristica GALERIE FOTO
Clujenii pot beneficia de vacanţe de sezon în întreaga lume cu reducere de până la 30% dacă accesează ofertele prezentate în acest weekend la Polus Center, în cadrul Târgului de Turism Touristica.

Evenimentul se află la cea de-a şasea ediţie şi reuneşte 55 de expozanţi din România şi Ungaria. Între ofertele de la standuri se află destinaţii precum zona Bran, Straja, Băile Balyvanyos dar şi la Hajduszoboszlo sau la Debrecen. Nu lipsesc ofertele de turism monahal sau vacanţe în Bulgaria, Turcia, Grecia ori Spania. "Destinaţiile preferate rămân clasicele Grecia, Turcia şi Bulgaria, pentru care preţurile sunt foarte accesibile", a declarat Lidia Sighiartău, manager la Filadelfia Turism. Pentru Grecia, firma are la târg sejururi pe cele mai importante insule sau Riviera Olimpului. Un pachet de 7 zile pe insula Thassos, cu cazare şi masă incluse în preţ, dar cu transport individual costă de la 62 euro de persoană. Pentru Bulgaria, se găsesc pachete cu transport cu autocarul cu plecări săptămânale din Cluj, care pornesc de la 120 euro de persoană cu cazare în hoteluri de 4 stele, all inclusive. "Tot mai mulţi caută oferte avantajoase ca preţ şi facilităţi în Republica Dominicană, Mexic sau Cuba. În topul vânzărilor din 2012 au fost destinaţiile exotice pentru care propunem un preţ de 1388 de euro pentru două persoane, cu transport din Madrid, all inclusive în hotel de 5 stele", a adăugat Sighiartău.

Acelaşi clasament se înregistrează şi la Eximtur. "Compania noastră a vândut 26% din totalul anului trecut pentru destinaţii în Turcia. Mai ales Antalya dar nu numai, încep să se vîndă şi bilete pentru zona Mării Egee precum şi circuitele în Turcia. Pe locul doi a fost Grecia. Cred că în acest an această destinaţie e la concurenţă cu Bulgaria", a precizat Lucia Morariu, director general al companiei clujene. Urmează în top Spania, în creştere spectaculoasă. "Mai sunt câteva destinaţii care îşi menţin locul în preferinţele unor români, mă refer la Croaţia şi creşte mult Muntenegru. Bulgaria e o destinaţie apropiată, e un lucru ce începe să conteze foarte mult. Am observat că creşte apetitul românilor pentru consum în general şi pentru consumul de vacanţe", a apreciat Morariu. La conferinţa de presă care a precedat evenimentul, organizatorii I-au îndemnat pe clujeni la prudenţă. "Nu lucraţi cu oricine şi nu vă bucuraţi la chilipiruri. Banii pe care îi economisiţi al achiziţionare s-ar putea să fie foarte scumpi după aceea. Cu vacanţa nu te joci. Nu preţul trebuie să fie pe primul loc, ci calitatea şi în special siguraţa", a spus Dragoş Anastasiu, preşedintele Eurolines România, fost preşedinte al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT) din România .

 

Comenteaza