Se închide la non-stop! Un retailer francez pregătește o rețea de ”magazine de proximitate”

Se închide la non-stop! Un retailer francez pregătește o rețea de ”magazine de proximitate”
Retailerii își adaptează activitatea unui studiu recent al companiei Nielsen România, care arată românii preferă să-şi facă cumpărăturile la magazinele de proximitate şi merg mai rar la hypermarket.

Carrefour vrea să dezvolte magazine de proximitate, sub numele Carrefour City. Acest concept nu este totuna cu marketurile care s-au deschis în mai multe puncte din Cluj.

Această strategie ar putea duce la falimentarea multor magazine mici din cartiere, așa-numitelor non-stopuri.

Retailerul francez intră în competiţie cu lanţul de magazine de proximitate deţinut de omul de afaceri Dinu Patriciu, Mic.ro, aflat în plină implementare.

"În România ne vom extinde cu formatele de comerţ care creează sinergii la nivel de grup, pe care le dezvoltăm pe mai multe pieţe: hypermarketuri, supermarketurile Carrefour Market şi magazinele de tip convenience (n.r. magazine de proximitate, de mici dimensiuni) Carrefour City şi Carrefour Express", a declarat pentru Magazinul Progresiv Lars Olofsson, directorul executiv al grupului Carrefour.

 

Comenteaza