Șeful patronatelor germane din România și-a deschis agenție la Cluj

Șeful patronatelor germane din România și-a deschis agenție la Cluj

Omul de afaceri Dragoș Anastasiu, președintele Camerei de Comerț și Industrie Româno-Germane (AHK), a ales Clujul între primele orașe în care va acționa noua sa companie de turism, TravelBrands.

El a inaugurat șase agenții în România, dintre care două în București (Plaza Mall și Sun Plaza) și celelalte în Cluj-Napoca, Drobeta-Turnu Severin, Târgu-Jiu și Vaslui, iar în următorii doi ani planul de business include ca numărul acestora să ajungă la peste 40, plasând, astfel, TravelBrands în primii cinci jucători din piață, conform Profit.ro. În planul de afaceri pentru anii viitori există și varianta unui model de franciză.

TravelBrands este destinat persoanelor cu venituri mici. Acesta este un hipermarket de turism care adună ofertele tuturor brandurilor turoperatorilor din România și din Germania într-o singură agenție. TravelBrands reunește toate tipurile de servicii turistice, dar se adresează clienților cu orice fel de bugete. 

"Am deschis primul TravelBrands ca să venim în întâmpinarea turiștilor, la care TUI TravelCenter nu ajungea dintr-un motiv sau altul. Strategia noastra de dezvoltare era deja stabilită: două branduri turistice, unul poziționat medium high, cum este TUI, și altul poziționat medium low, cum este TravelBrands, pentru bugete medii și mici", spune Cosmin Marinof, directorul de vânzări al TUI TravelCenter. 

Strategia de dezvoltare a TravelBrands vizează extinderea în orașele mai mici din țară, în care nu e prezent TUI TravelCenter. Cifra de vânzări a Grupului Eurolines, alcătuit din 22 de companii, s-a majorat în 2017 cu 20% și a ajuns la 150 de milioane de euro. Cele 80 agenții TUI TravelCenter, TravelBrands și Eurolines alcătuiesc cea mai mare rețea din distribuție de pachete turistice din România.

Dublă inaugurare pentru Anastasiu

În această toamnă, AHK România, cea mai importantă organizație străină de afaceri din țară noastră, a pus în funcțiune primul său birou din afara Bucureștiului, localizat la ClujHub. Acesta va sprijini companiile germane care activează în zona Transilvaniei și le va promova interesele în fața guvernului. "Este primul “copil” al AHK România. Eu consider că adevăratul business se face aici, în Transilvania, iar Clujul inovează, nu stă pe loc”, a declarat Dragoș Anastasiu. Biroul va promova noi activități în sectorul cercetare-dezvoltare, dar și dezvoltarea urbană sau managementul orașelor. AHK România grupează 600 de companii din 150 de domenii de activitate, cu 250.000 de angajați și cu afaceri de 28 de miliarde de euro.

 

Comenteaza