Sykes îşi deschide centrul de la Cluj
- Scris de Kristina Restea
- 24 Aug 2010, 22:59
- Economie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Grupul american va inaugura joi biroul său de servicii de la Sigma Center. Compania a recrutat, în cele trei luni de la intrarea pe piaţă, 270 de angajaţi.
Sykes, unul dintre cei mai importanţi jucători mondiali din segmentul furnizării de soluţii de management şi servicii Business Process Outsourcing (BPO), s-a instalat în clădirea Electrosigma. Clientul centrului de la Cluj este Samsung Italia. Avantajele legate de costuri şi disponibilitatea forţei de muncă se numără printre motivele care au determinat opţiunea pentru Cluj.
“Având în vedere oportunitatea de dezvoltare pe termen lung a segmentului de customer support (servicii clienţi), extinderea în România, respectiv deschiderea unui centru la Cluj, face parte din planurile noastre pe termen lung ce vizează Europa de Est, conturate cu 10 ani în urmă. Această extindere consolidează capacitatea noastră de livrare a soluţiilor near-shore (servicii realizate pentru o companie în afara ei, în ţări învecinate - n. red.), pe segmentul low-cost, pentru continentul european”, a declarat Charles Sykes, preşedinte & CEO Sykes.
“Cu o forţă de muncă de foarte bună calitate, cu educaţie universitară, un nivel salarial competitiv, o infrastructură comercială solidă şi un climat favorabil investiţiilor, Clujul va putea deservi cu succes clienţii Sykes, companii multinaţionale pentru care se intenţionează diversificarea strategiei de livrare de servicii. În acest proces de diversificare, aplicabil întregii zone Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), inaugurarea unui birou Sykes la Cluj reprezintă o accelerare, un pas important, atât în ceea ce priveşte colaborarea cu clienţii noi, cât şi cu cei vechi”, a menţionat acesta.
Înrudirea şi asemănarea limbilor română şi italiană a reprezentat un argument important în opţiunea pro România pentru centrul Sykes, au mai precizat reprezentanţii companiei. “Managementul Sykes EMEA, oameni de afaceri din Europa de Est, au recomandat locaţia pentru disponibilitatea forţei de muncă de înaltă calitate, avantajele de cost şi strânsele legături culturale cu Europa de Vest”, susţin oficialii Sykes. Centrul clujean şi-a început activitatea cu 30 de angajaţi şi a ajuns, în decurs de trei luni, la 270, conform informaţiilor ZIUA de CLUJ. Suprafaţa biroului de la Cluj este de 1.744 mp. La inaugurarea de joi a centrului de la Cluj participă şi preşedintele companiei.
Pe segmentul centrelor de servicii, Genpact România va ajunge la peste 500 de angajaţi în 2010 la Cluj şi a închiriat 1.200 mp pentru un nou sediu, pe str. C. Brâncuşi. Genpact furnizează servicii de finanţe-contabilitate, achiziţii, suport de tehnologia informaţiei. Tot în acest an s-a lansat la Cluj centrul regional de servicii (CRS) al ING, companie care a închiriat cea mai mare suprafaţă ocupată de un chiriaş într-o clădire de birouri la Cluj: 7.000 mp în Amera Tower. Potrivit anunţurilor, ING intenţionează să angajeze anul acesta 300 de oameni pentru CRS din Cluj şi estimează că numărul acestora se va ridica la 1.000 până în 2013. Conform datelor agenţiilor de recrutare cu activitate la Cluj, în funcţie de poziţia ocupată, experienţă, specializare şi limbi străine cunoscute, un angajat din segmentul servicii – BPO poate câştiga de la 1.000 la 10.000 de lei.
Companie cu 1.000 de clienţi
Sykes deserveşte, la nivel global, 1.000 de companii, ce activează în special în comunicaţii, servicii financiare, asistenţă medicală, tehnologie şi transport, industria de agrement. Cu sediul în Tampa, Florida, şi birouri deschise la nivel mondial, Sykes oferă serviciile sale prin mai multe canale de comunicare: telefonie, e-mail, web şi chat.
“Având în vedere oportunitatea de dezvoltare pe termen lung a segmentului de customer support (servicii clienţi), extinderea în România, respectiv deschiderea unui centru la Cluj, face parte din planurile noastre pe termen lung ce vizează Europa de Est, conturate cu 10 ani în urmă. Această extindere consolidează capacitatea noastră de livrare a soluţiilor near-shore (servicii realizate pentru o companie în afara ei, în ţări învecinate - n. red.), pe segmentul low-cost, pentru continentul european”, a declarat Charles Sykes, preşedinte & CEO Sykes.
“Cu o forţă de muncă de foarte bună calitate, cu educaţie universitară, un nivel salarial competitiv, o infrastructură comercială solidă şi un climat favorabil investiţiilor, Clujul va putea deservi cu succes clienţii Sykes, companii multinaţionale pentru care se intenţionează diversificarea strategiei de livrare de servicii. În acest proces de diversificare, aplicabil întregii zone Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), inaugurarea unui birou Sykes la Cluj reprezintă o accelerare, un pas important, atât în ceea ce priveşte colaborarea cu clienţii noi, cât şi cu cei vechi”, a menţionat acesta.
Înrudirea şi asemănarea limbilor română şi italiană a reprezentat un argument important în opţiunea pro România pentru centrul Sykes, au mai precizat reprezentanţii companiei. “Managementul Sykes EMEA, oameni de afaceri din Europa de Est, au recomandat locaţia pentru disponibilitatea forţei de muncă de înaltă calitate, avantajele de cost şi strânsele legături culturale cu Europa de Vest”, susţin oficialii Sykes. Centrul clujean şi-a început activitatea cu 30 de angajaţi şi a ajuns, în decurs de trei luni, la 270, conform informaţiilor ZIUA de CLUJ. Suprafaţa biroului de la Cluj este de 1.744 mp. La inaugurarea de joi a centrului de la Cluj participă şi preşedintele companiei.
Pe segmentul centrelor de servicii, Genpact România va ajunge la peste 500 de angajaţi în 2010 la Cluj şi a închiriat 1.200 mp pentru un nou sediu, pe str. C. Brâncuşi. Genpact furnizează servicii de finanţe-contabilitate, achiziţii, suport de tehnologia informaţiei. Tot în acest an s-a lansat la Cluj centrul regional de servicii (CRS) al ING, companie care a închiriat cea mai mare suprafaţă ocupată de un chiriaş într-o clădire de birouri la Cluj: 7.000 mp în Amera Tower. Potrivit anunţurilor, ING intenţionează să angajeze anul acesta 300 de oameni pentru CRS din Cluj şi estimează că numărul acestora se va ridica la 1.000 până în 2013. Conform datelor agenţiilor de recrutare cu activitate la Cluj, în funcţie de poziţia ocupată, experienţă, specializare şi limbi străine cunoscute, un angajat din segmentul servicii – BPO poate câştiga de la 1.000 la 10.000 de lei.
Companie cu 1.000 de clienţi
Sykes deserveşte, la nivel global, 1.000 de companii, ce activează în special în comunicaţii, servicii financiare, asistenţă medicală, tehnologie şi transport, industria de agrement. Cu sediul în Tampa, Florida, şi birouri deschise la nivel mondial, Sykes oferă serviciile sale prin mai multe canale de comunicare: telefonie, e-mail, web şi chat.
DISTRIBUIE
Comenteaza