Foto Un avocat ne învaţă cum să procedăm dacă am primit o factură mai mare decât consumul: "NU accepta un asemenea ABUZ!"

Un avocat ne învaţă cum să procedăm dacă am primit o factură mai mare decât consumul: "NU accepta un asemenea ABUZ!"
Un avocat ne învaţă cum să procedăm dacă am primit o factură mai mare decât consumul: "Nu accepta un asemenea abuz!"
Un avocat ne învaţă cum să procedăm dacă am primit o factură mai mare decât consumul: "Nu accepta un asemenea abuz!"
Un avocat ne învaţă cum să procedăm dacă am primit o factură mai mare decât consumul: "Nu accepta un asemenea abuz!"

Avocatul Iulia Medeleanu a prezentat celor interesați o modalitate prin care pot acționa în situațiile în care furnizorul de servicii de de gaz metan sau electricitate transmite o factură ”uriașă”, comparativ cu consumul efectiv.

”Ai primit o factură prea mare în raport cu un consum efectiv înregistrat la contorul de gaz sau electricitate? Nu accepta un asemenea abuz din partea partenerului tău contractual.

Ce faci?

Trimiți factura în original, cu mențiunea înscrisă pe ea „Stornare”, astfel cum am prezentat în modelul de mai sus. Apoi completezi notificarea pe care o ai în model, o semnezi. Toate aceste acte le pui într-un plic, la poștă, unde vei solicita un plic ce are listă de inventar. Înscrii în această listă de pe plic ce conținut ai depus: factura nr…. cu mențiunea Stornare și notificare de 2 pagini.

Trimiți plicul către furnizorul tău de electricitate/gaz, cu confirmare de primire. Acesta este obligat să îți răspundă motivat și să remedieze calculul eronat din factură. Zilele următoare vă voi posta și reclamația la ANRE și ANPC.

Notă: Îți recomand să faci și copii xerox după factură și notificare. Îți vor fi necesare la reclamațiile ulterioare și în instanță, eventual. Să învățăm să fim demni, informați, educați, să nu mai permitem practici comerciale incorecte.”, a transmis avocatul Iulia Medeleanu.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte-ne pe Facebookpe Instagram, pe Youtube și pe LinkedIn

loading...
Comenteaza