Foto URBANO Shopping & Living anunță primele branduri majore și confirmă stadiul lucrărilor pentru dezvoltarea parcului comercial
- Scris de Ziua de Cluj
- azi, 12:31
- Economie
- Ascultă știrea
URBANO Shopping & Living, cel mai mare parc comercial din Transilvania, anunță primele branduri majore.
URBANO Shopping & Living, cel mai mare parc comercial din Transilvania, aflat în plină dezvoltare în Zona Metropolitană Cluj – Vest pregătit pentru lansare în primăvara anului 2026, marchează un moment-cheie în evoluția proiectului: confirmarea unui mix puternic de branduri naționale și internaționale, rezultat al unui proces de leasing dezvoltat in parteneriat cu Nhood România.
Proiectul dezvoltat de URBANO Group va oferi comunității un hub metropolitan integrat, de servicii și cumpărături – pe principiul One Stop Shop –, cu branduri variate care să vină în întâmpinarea clienților pentru o experiență unică în petrecerea timpului de calitate.
Prin selecția operatorilor ancoră și a brandurilor complementare, URBANO Shopping & Living intră în categoria proiectelor regionale cu potențial ridicat de atracție, adresându-se atât comunităților din Florești, Gilău, Luna și Vlaha, cât și fluxului consistent din zona de acces vestică a Clujului.
Branduri confirmate
- Supermarket: Lidl
- Modă & încălțăminte: Sinsay, Deichmann, Benvenuti, Sportisimo, Ovalsport
- Casă și decorațiuni: Jysk, Tedi
- Servicii & specialități: Stay Fit Gym, Prime Beef Băcănie, Farmacia Alma, Xpress, Fressnapf, Spitalul Veterinar Transilvania, PPC – Stații de încărcare vehicule electrice
- Drive-Thru Hub & Restaurante: McDonald’s, Starbucks, Popeyes, Burger King, Mesopotamia
Aceste branduri vor fi completate în curând cu alte atracții ale proiectului, URBANO & Shopping & Living urmând să includă un total de 32 de magazine în cadrul Galeriei Comerciale și două ancore majore – magazinele HORNBACH și SELGROS.
Procesul de comercializare al proiectului URBANO Shopping & Living este gestionat în parteneriat cu Nhood România, mandat care a contribuit decisiv la construcția unui mix echilibrat și atractiv pentru piața locală de retail.
„Ne bucurăm că am avut oportunitatea să contribuim, prin expertiza de leasing Nhood, la comercializarea acestui proiect strategic. Am reușit să atragem branduri naționale și internaționale care vor consolida profilul URBANO Shopping & Living și, împreună cu investiția importantă a proprietarului într-un proiect premium, vor genera un magnet comercial puternic pentru comunitatea locală și nu numai” – Corina Toma, Leasing Manager Nhood România.
Stadiul lucrărilor
Proiectul evoluează în ritm optim, lucrările în șantier avansează pe toate specialitățile, cu un nivel de execuție deja vizibil în teren:
- Se finalizează lucrările la rețelele exterioare
- Închiderile perimetrale ale imobilelor sunt în plină execuție
- Instalarea sistemelor HVAC și a retelelor electrice în interior sunt în etapa de finalizare
- Au demarat finisajele interioare
- Se execută ridicarea structurilor pentru zona de food drive-thru hub
- Finisarea platformelor pentru străzi, alei pietonale, piste de biciclete și parcări – sunt în plină desfășurare. Prin proiect se vor dezvolta peste 2,2 kilometri de străzi noi, pentru o infrastructură urbană de accesibilitate optimă.
În următoarele trei luni, proiectul va înainta spre finalizarea tuturor lucrărilor programate a se implementa: închiderea detaliilor la fațade, punerea în operă a finisajelor interioare și amenajările exterioare, inclusiv zonele verzi.
„Obiectivul nostru este să oferim comunității un proiect complet, cu branduri relevante și funcțiuni moderne, o experiență plăcută, adaptată nevoilor familiilor din Zona Metropolitană Cluj – Vest. Și asta este doar prima etapă a proiectului nostru”, a declarat Horațiu Ilea, director în cadrul echipei de management a Urbano Group.
Investiția Urbano Group va genera peste 500 de noi locuri de muncă la nivel metropolitan.
Despre URBANO GROUP
Urbano Group acționează ca un integrator de dezvoltare și administrare a proiectelor de investiții în proprietăți premium din următoarele domenii: logistic și industrial, rezidențial, birouri și comercial. Începând cu anul 2016, dezvoltările grupului sunt concentrate în orașul Cluj-Napoca și Zona Metropolitană Cluj, accelerând proiecte inovative de revitalizare sustenabila a spațiilor urbane.
Despre NHOOD SERVICES ROMÂNIA
Nhood Services România este o companie de servicii integrate de real estate, specializată în operarea și comercializarea proiectelor mixte, gestionarea activelor și dezvoltarea de proiecte sustenabile si de regenerare urbană. Acționând în numele proprietarilor de active, Nhood oferă o gamă largă de servicii destinate spațiilor de retail, rezidențial, birouri și huburi comunitare, cu scopul de a transforma spațiile existente în locuri vibrante și atractive, cu impact pozitiv în mediu, societate și economie.
Nhood operează pe trei linii de business: Property & Asset Services, Resources & Fund Investment și Development. În România, administrează 30 de mandate pentru spații de retail și birouri (inclusiv leasing), un parc de afaceri – Coresi Business Campus, un proiect rezidențial – Coresi AvantGarden, un hotel - Hotel Qosmo Brașov. Compania gestionează 23 de active de retail la nivel național - Coresi Shopping Resort, centrele comerciale Auchan și Drumul Taberelor. În același timp, Nhood administrează cel mai mare proiect de regenerare urbană din România, Cartier Coresi.
Nhood reunește expertiza și cunoștințele de real estate a peste 1.300 de profesioniști din 11 țări, pentru a regenera și transforma un portofoliu inițial de aproape 300 de centre comerciale din Europa, cu un potențial de dezvoltare de 30.000 de unități locative în cadrul a 40 de proiecte imobiliare. Activele gestionate de Nhood sunt evaluate la peste 8 miliarde de euro.











