Ursus, printre superbrandurile româneşti. Berea este depăşită însă de apa minerală

Ursus, printre superbrandurile româneşti. Berea este depăşită însă de apa minerală
Pentru prima dată în România, consumatorii au fost cei care au decis în cadrul programului Superbrands brandul anului.

În opinia consumatorilor, superbrandul anului 2011 este "Borsec". Apa minerală învinge branduri europene celebre. În clasament, dar nu foarte sus, se află şi berea Ursus, fabricată prima dată la Cluj.

Topul 10 Consumer Superbrands 2011-2012, ales după preferinţelele consumatorilor, arată așa:

1. Borsec

2. Adidas

3. Mercedes Benz

4. Dr. Oetker

5. Ikea

6. Coca Cola

7. Nike

8. BMW

9. Jack Daniel's

10. Orbit

Un sfert din brandurile validate anul acesta ca superbranduri sunt branduri autohtone. Câteva dintre ele s-au menținut mai mulți ani la rând în lista acest top: Arctic, BCR, Borsec, Dorna, Mobexpert, Petrom, Poiana, Pro TV, Rompetrol, Sensiblu sau Ursus.

 

Comenteaza