Foto Vacanţe post pandemie cu rulota românească Tracia Familia. A primit omologarea RAR și poate circula legal pe șosele

Vacanţe post pandemie cu rulota românească Tracia Familia. A primit omologarea RAR și poate circula legal pe șosele
Vacanţe post pandemie cu rulota românească Tracia Familia. A primit omologarea RAR și poate circula legal pe șosele
Vacanţe post pandemie cu rulota românească Tracia Familia. A primit omologarea RAR și poate circula legal pe șosele
Vacanţe post pandemie cu rulota românească Tracia Familia. A primit omologarea RAR și poate circula legal pe șosele
Vacanţe post pandemie cu rulota românească Tracia Familia. A primit omologarea RAR și poate circula legal pe șosele
Vacanţe post pandemie cu rulota românească Tracia Familia. A primit omologarea RAR și poate circula legal pe șosele
Vacanţe post pandemie cu rulota românească Tracia Familia. A primit omologarea RAR și poate circula legal pe șosele

Prototipul unei rulote concepute în România sub denumirea comercială "Tracia Familia" a primit omologarea RAR și poate circula legal pe șosele.

Pandemia a schimbat modul în care alegem să ne facem vacanţele. "Distanţarea socială" a fost şi încă a rămas una dintre măsurile care ne-au schimbat treptat viaţa şi implicit felul în care ne petrecem timpul liber.

Mulţi români au ales în aceşti doi ani de pandemie să petreacă vacanţele cu familia, mai degrabă decât cu prietenii. De anul viitor românii vor avea posibilitatea să îşi cumpere o rulotă produsă în ţara noastră. Gabriel Bugnar, dezvoltatorul produsului vrea să deschidă producția cu o mică serie test de 20 de rulote și afirmă că e deja în discuție cu posibili investitori.

Prototipul rulotei concepute în România de Gabriel Bugnar, care poartă denumirea comercială "Tracia Familia", a primit omologarea RAR și poate circula legal pe șosele.

Ce caracteristici are prima rulotă românească construită de la zero, Tracia Familia:
- este o rulotă turistică de cinci persoane, aflată în acest moment în stadiul de prototip omologat RAR
- are 2 spații distincte de dormit, un spațiu de luat masa, care poate fi transformat în spațiu de odihnă, o bucătărie utilată cu aragaz, frigider, chiuvetă și dulapuri și baie cu chiuvetă și duș.
- vehiculul are 6,35m lungime cu tot cu dispozitivul de remorcare, 2,25m lățime și 2,6m înălțime totală. Masa maximă admisă, în mers, este 1350kg.

Gabriel Bugnar afirmă că își propune să înceapă prima serie mică de test, cu 20 de bucăți, iar apoi va pune la punct linia de producție, pentru o serie mărită de 100 de bucăți. Antreprenorul va trebui să selecteze și să angajeze echipa de producție şi să ajusteze calculelle financiare pentru producția de serie mică. 

Citeşte întreaga poveste a primei rulote româneşti cu omologare RAR aici.

Comenteaza