“Vânzările de cosmetice nu vor avea creșteri, poate chiar scăderi”

“Vânzările de cosmetice nu vor avea creșteri, poate chiar scăderi”

Producătorul clujean de cosmetice Farmec va scoate pe piață produse la prețuri mai accesibile, adaptate la vremurile de pandemie.  

Mircea Turdean conduce operaţiunile Farmec Cluj, cel mai mare producător local de cosmetice, companie care s-a dezvoltat pentru a se lupta de la egal la egal pe o piaţă puternic concurenţială, conform Business Magazin.

„Am setat un buget de venituri şi cheltuieli cu o creştere mică a cifrei de afaceri, în conformitate cu inflaţia estimată pentru 2021. Bineînţeles că va fi un an greu, vânzările, mai ales la produse cosmetice, nu vor avea creşteri, ba chiar poate chiar scăderi.

Totuşi, noi sperăm ca prin planul de lansări şi modernizări să introducem produse noi, adaptate pieţei, mai ales celei din România. E vorba de produse care să ţină cont de cerinţele consumatorilor noştri.

Vorbim de cosmetice eficiente, care să aibă preţuri accesibile, mai ales în contextul crizei economice care va continua din 2021 probabil în primele trimestre şi care va influenţa bugetul fiecărei familii. Or, noi, cu produsele care le producem, suntem exact în targetul consumatorilor şi al timpurilor de azi”.

Comenteaza