Veşti bune pentru "U". Un mare brand internaţional a devenit sponsor al FC Universitatea Cluj

De'Longhi s-a alăturat proiectului şi a devenit sponsor premium al "Şepcilor roşii". Compania cu afaceri la nivel mondial deţine o fabrică la Cluj, în parcul industrial Tetarom III de la Jucu.
"Unul dintre liderii mondiali de piaţă în cafea, confort, bucătărie şi îngrijire la domiciliu, De'Longhi, se alătură "U" Cluj în drumul spre Liga 1 şi susţine ambiţiile "Şepcilor roşii" de a reveni în elita fotbalului românesc", se arată într-un anunţ postat pe site-ul clubului.
"Le mulțumesc celor de la De'Longhi pentru că au înţeles perfect ce înseamnă "U" pentru Cluj şi cât de importantă este pentru noi susţinerea din partea mediului local de business. Parteneriatul De'Longhi cu FC Universitatea Cluj înseamnă de fapt un parteneriat cu comunitatea locală.
Girată de parteneri importanţi, companii puternice precum Banca Transilvania, IRUM sau Electrogrup, FC Universitatea Cluj a devenit, în doar doi ani, un exemplu de bune practici, atât în sport şi în business, cât şi în ceea ce priveşte implicarea în societate", a declarat Radu Constantea, președintele "U" Cluj.
De'Longhi este numărul 1 în lume pe piața mașinilor de cafea espresso şi deţine în parcul industrial Tetarom III o unitate de producţie în are lucrează peste 1.000 de clujeni. Grupul italian a intrat pe piaţa clujeană în 2013, preluând facilităţile de producţie ale Nokia de la Jucu, unde a început să realizeze espressoare de cafea în 2013. Astăzi, fabrica este una strategică pentru grup, afacerile apropiindu-se de 1 miliard de lei anul trecut după creşteri constante an de an, potrivit ZF.
De altfel, De’Longhi este cel mai mare exportator din judeţul Cluj, având anul trecut o cifră de afaceri de peste 200 de milioane de euro. Business-ul italienilor a crescut constant an de an, fiind în 2017 de 6,5 ori mai mare decât în 2013, când De’Longhi a demarat producţia de espressoare la Jucu.