Wizz Air le strică și în august vacanțele românilor. REDUCE numărul de zboruri

Wizz Air le strică și în august vacanțele românilor. REDUCE numărul de zboruri
| Foto: https://www.wall-street.ro

De câteva săptămâni e haos pe aeroporturile din țară în ce privește zborurile companiei low-cost Wizz Air, iar luna august se arată și mai complicată pentru clienții care au rezervate curse Wizz Air.

De câteva săptămâni sute de românii au avut vacanțe cu nervi provocați de compania aeriană low cost Wizz Air. Aceștia au fost lăsați în aeroporturi cu orele în sălile de așteptare, mulți au fost anunțați pe nepusă masă că zborul le-a fost anulat, alții au fost dați jos din avioane, iar reprezentanții companiei erau de negăsit în situațiile critice pentru a ajuta sau informa corect clienții. 

În sfârșit oficialii operatorului aviatic low-cost Wizz Air, cu sediul la Budapesta, au decis să vină cu explicații, însă acestea par să agraveze problema, nu să o rezolve, mai ales că mulți români se vor trezi cu vacanțele date peste cap. 

Concret, Wizz Air a decis să reducă frecvența curselor din și spre România în luna august. Hotărârea vine pe fondul unui val de nemulțumiri ale clienților după ce mai multe curse au înregistrat întârzieri sau au fost anulate. 

Valeria Bragarenco, Corporate Communications Manager al Wizz Air responsabil pentru 12 țări a anunțat miercuri, în cadrul unei întâlniri cu presa la București, că operatorul aviatic low-cost a decis să reducă frecvența zborurilor operate din România în luna august. Motivul invocat este paradoxal, chiar acela de a reduce pe cât de mult posibil riscul anulărilor.

„O anulare de zbor ne costă foarte mult. Anularea este ultima variantă la care recurgem. Anulările sunt mult mai mici decât ar fi putut fi. Nu avem așa multe anulări”, a afirmat Valeria Bragarenco, citată de gândul.ro, fără a pune la dispoziția jurnaliștilor un număr sau un procent al acestora la nivelul României.

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) – care, în prezent, nu poate amenda direct compania, neavând sediu în România, dar poate notifica statele de origine –   sfătuiește clienții companiilor de zbor să se adreseze, în primă instanță, operatorilor economici de transport aerian sau agențiilor de turism intermediare, pentru soluționări amiabile, iar, în situația în care drepturile acestora sunt încălcate, să se adreseze autorităților competente.

Comenteaza