Wizz Air face precizări

Wizz Air face precizări

Cu referire la articolul “Wizz Air îşi discriminează pasagerii”, publicat în ediţia ZIUA de CLUJ 1.495, de marţi, 17 noiembrie 2009, în care o clujeancă acuza compania Wizz Air de discriminare pe caz de boală după ce nu a fost lăsată să urce în avion pe motiv că trebuia să aibă “la purtător” un aparat cu oxigen, publicăm în continuare răspunsul operatorului aerian.

 

 “Doamnei Laura Pop i-a fost refuzată îmbarcarea pentru că în situaţii anterioare a fost un pasager greu de controlat. Deşi aeronavele Wizz Air sunt dotate cu echipamente pentru acordarea primului ajutor şi echipajul este pregătit pentru situaţii de urgenţă, Wizz Air nu furnizează asistenţă medicală pasagerilor în mod regulat. Doamnei Pop i s-a oferit oxigen punctual prima dată când a călătorit.

 

Ulterior, aceasta a decis să utilizeze singură sursa de oxigen, iar comportamentul dumneaei a fost inadecvat atât faţă de echipaj, cât şi faţă de pasageri. Astfel, doamnei Laura Pop i-a fost refuzată îmbarcarea prin prisma faptului că este dificil de stăpânit”.

 


Comenteaza